“Fantastisch ijs”
Beoordeling van Special

Special
Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Bakkerijen in Kos-Stad
16 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Al van meerdere mensen gehoord dat we hier echt ijs moesten gaan eten als we in Kos waren. En ze hadden gelijk! Vandaag ons eerste ijsje gehaald en we gaan zeker nog terug. De bollen ijs zijn enorm

21 juli 2017 beoordeeld

Ik ben hier toevallig langsgelopen en zag een flinke rij staan bij de ingang. Omdat ik een echte ijsliefhebber ben, wilde ik toch wel het ijs proeven. Het ijs is erg lekker en super veel ook! Dus als je niet te veel wilt, zou ik dit zeker even aangeven of het ijs delen met iemand. Ik had 2 bolletjes genomen in een cup en kreeg het met moeite op.
Verder erg lekker! Er zijn ook broodjes en andere baksels te verkrijgen hier die ik ook zeker aanraad te proberen!

13 juli 2017 beoordeeld

Heerlijke verse broodjes, baklava, gebak en ijs. Ze verkopen er ook koffie. Van 's morgens 6:00 tot 's nachts 1:00 uur open. Is er altijd druk.

25 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor iedereen die wel eens een lekker ijsje lust is dit een absolute aanrader. Zeer veel keuze ook. Enkel het personeel is niet vriendelijk maar dat vergeet je snel als je het ijs proeft.

24 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In onze vakantie 2maal ijs gaan eten hier.
Een ruime keuze aan heerlijke smaken, ook sorbet. En de smaak! Echt super!

Reizigers die Special bekeken, bekeken ook

Kos Town, Kos-Stad

Kos Town, Kos-Stad

In Special geweest? Deel je ervaringen!