“Super vers”

Keukens: Grieks, Mediterraan
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
6 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben hier gisteravond gegeten wij namen vooraf een spicy tuna roll en als hoofd de zeebaars in zoutkorst dit alles was helemaal super!!
De ambiance is modern en erg romantisch helemaal als je een tafel aan het water boekt. Wij vonden de bediening wel goed.
Een dikke 9 ga zo door!!

15 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie ligging en goede kwaliteit sushi. Het enige jammere was dat de serveerster niets opschreef en zodoende iets was vergeten. Na nogmaals nagevraagd kregen we onze tonijn sushi nog steeds niet. Wel excuses gekregen maar geen goedmakertje. Service mag iets beter. Datgene wat we wel kregen was zeer smakelijk.

27 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg teleurstellend. Bediening is zeer onvriendelijk en gaat overal over in discussie. Eten is matig.

ChristosEdiaroglou, Owner van Barbouni, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 juli 2017

Dear Sir,
we strongly believe that you should remove your review from TA community. You didnt try our restaurant so you cannot rate us on TA. Your case was as following: You walked in to the restaurant and when you realised that we dont have a GERMAN menu you rudly start shouting to our team and left the restaurant quickly. You didnt eat our food or experienced our service so its very unpolite to rate us without reason.
Please remove your one and only review from TA community.

Team barbouni

25 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier 2x gegeten. Ligt aan zee dus dat is sowieso al een gezellige locatie. Maar in tegenstelling tot de meeste andere restaurants in Kos is dit een mooie, moderne zaak. Alles klopt hier, gaande van de inrichting tot de kledij van het personeel. Eten, wijnen en service zijn ook top. Je betaalt hierdoor wel net iets meer dan in een doorsnee restaurant op Kos. Absolute aanrader!

15 juni 2017 beoordeeld

Hoeveel er vele plekken op Kos zijn, waar je lekker kunt eten, is het bij Barbouni net even dat beetje extra qua kwaliteit en uitstraling. De prijs ligt hoger dan gemiddeld, maar de kwaliteit is er ook naar. Pal aan zee en met vele visgerechten. Wij aten vooraf de oesters die werkelijk voortreffelijk waren. Ook de mosselen en pasta met zalm waren heerlijk. Voor een avond 'echt uit eten' is dit een absolute aanrader!

Reizigers die Barbouni bekeken, bekeken ook

In Barbouni geweest? Deel je ervaringen!