“Genoten”

Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je van grote schotels houdt ben je hier aan het goeie adres. De bediening is super en de kaart heel uitgebreid. Kipgyros was heerlijk. Hier gaan we noh eens terug.

Datum van bezoek: september 2019

25 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een aanrader. Heerlijk eten zowel de pasta als de Griekse specialiteiten. Goede bediening. Perfect

Datum van bezoek: augustus 2019
14 augustus 2019 beoordeeld

Heerlijk gegeten, alles is lekker, 6x gegeten in twee weken , om de avond andere restaurants geprobeerd maar gingen steeds weer terug. Fantastische gezellige bediening. Vagellhs , Sakis en Bili hebben ons hart veroverd. Voor verjaardag moesten we na het eten blijven zitten want er was een taartje onderweg , besteld door Sakis bij de heerlijke ijssalon verderop. Dan voel je je een speciale gast. Tuurlijk is het binnen halen van klanten een groot spel maar dat is overal zo. Wij voelde ons zeer welkom en hebben genoten van de vriendelijkheid van deze mannen en komen zeker terug

7 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk Grieks eten bij het beste en gezelligste restaurant in Kos-stad. Alles wat je neemt is lekker.
Tot oktober, Nico en Nancy

4 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier tijdens onze vakantie 3 keer gegeten. Heerlijk eten en voor ieder wat wils. De eigenaar maakt tijd voor een gezellig praatje met iedereen. Je voelt je er helemaal thuis en op je gemak. De cocktail die ik wilde had hij eerst niet, maar hij ging meteen googelen hoe hij dit kon maken en naar de winkel voor de ingrediënten. Er zijn ook veel locals aanwezig. Kortom, zeker de moeite waard om hier gezellig te gaan eten!!

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Avlogyros bekeken, bekeken ook

In Avlogyros geweest? Deel je ervaringen!