Leg de laagste prijs van deze websites vast
ZenHotels.com
eDreams
Travelocity
Beoordeeld op 30 augustus 2018 via mobiele applicatie

We hebben echt een week genoten en prima kunnen slapen! Ik geef het hotel nog net geen 4 of 5 sterren omdat ik anders niet realistisch ben! Het hotel zelf ziet er mooi en verzorgd uit! Als ik per onderdeel kon beoordelen had het hotel zelf een 5 gekregen. Handdoeken, worden om de 2 dagen bijgevuld. Nou de eerste dag douchen en wilde afdrogen en mijn handdoek stonk! Het was wel gewassen daar niet van maar alsof de wasmachine waarmee ze wassen niet schoon was. Het ontbijt is elke dag bijna hetzelfde. Wel hele lekkere worstjes! En het zwembad was klein, geen 1 2 persoonsbed maar de 2 1 persoonsbed. Maar de pluspunten gaan naar de goede werknemers die elke dag toch hun best doen en klaar staan voor je!

Kortom, voor studenten is dit echt ideaal!

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 8 augustus 2017 via mobiele applicatie

Mooi en net hotel, schone en goede kamer's. Vriendelijk personeel en ontbijt prima verzorgd! Jammer dat het hotel nogal gehorig is; kamers naast/boven je en gang en ook buiten is vrijwel alles te horen, kan snachts vervelend zijn.. verder een heel fijn verblijf gehad en je zit midden in het mooie centrum van Kos stad!

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 11 juli 2017

Een fijn hotel met ruime kamers en (bijna) altijd uitzicht op de haven. Nette badkamer, maar de douchecabine was niet geschikt voor mensen die iets forser zijn dan gemiddeld. Een douchebak van 60x60 met 2 schuifdeuren die een zodanig kleine hoek hadden dat je er dwars in moest kruipen. Dat had beter gekund, de ruimte is er voor, want de badkamer is groot genoeg.
De bedden waren prima, het ontbijt voldoende en er werd keurig schoongemaakt met elke dag schone handdoeken. Het viel ons op dat er weinig toeristen waren en in het hotel voornamelijk zakenmensen en piloten/stewardessen overnachten.
Het zwembad(je) is heel klein en nodigt niet echt uit om te gaan zwemmen.
Al met al een fijn hotel dat vooral door de ligging zeker een aanrader is.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 13 augustus 2015

Mooie plek om te verblijven in Kos stad, jammer dat het zwembad matig is.
Mooie kamers die prima schoon worden gehouden vriendelijk personeel, weinig gezelligheid in het hotel zelf maar wel in de directe omgeving.
Ontbijt voor griekse begrippen prima en wordt ook steeds bijgevuld.

Kamertip: Probeer te boeken aan de voorkant daardoor mooi uitzicht op de stad en naar links op de haven.
Datum van verblijf: september 2014
Beoordeeld op 29 december 2012

De eigenaars Dimitri en Alex zijn hele aardige en behulpzame eigenaars. Ze lopen hard voor je en als er iets is in de kamers, zwembad dan helpen ze gelijk. De bedden zijn zeer goed (boxspring voor een appartement in Griekenland is echte luxe) en het zwembad is niet groot maar heerlijk met de ligbedden en terrasjes. Bovendien krijg je vaak bij boeking ene fiets erbij voor de gehele famillie of per stel en kun je ini 10 minuten naar Kos fietsen langs het water. heel leuk. Ook een supermarkt is de straat uitlopen en op 3 minuten afstand. handig dus en gezellig. Prima appartement en schoonmaak en dito bedden. Aanrader dus.

Kamertip: Een extra kamer boeken bij appartement is heerlijk en bij Alex heb je dan 2 ruime slaapkamers. Aanbeveliing dus.
Datum van verblijf: juli 2012