Leg de laagste prijs van deze websites vast
eDreams
Travelocity
Beoordeeld op 8 juni 2018 via mobiele applicatie

Goede centrale ligging en nette kamer. Personeel overwegend erg vriendelijk. Let alleen op met gebruik airco (toeslag)! Ik betaalde hetzelfde bedrag voor 5 dagen (50 euro) als vrienden voor 10 dagen. Toen ik vroeg hoe dit kon, kreeg ik allerlei smoesjes en werd men boos/geïrriteerd. Uiteindelijk een klein bedrag terug gehad. Ging niet om het geld, maar principe. Buiten dit incident goed verblijf gehad.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 4 oktober 2017

Rustig gelegen in een zijstraat van de hoofdstraat. Geen last van auto's. Ik kreeg het appartement helemaal bovenin, dus had ook nog dakterras. Mooi uitzicht over Kos kijkend naar de zee en de bergen. Ligt ook vlakbij het strand. Wij hadden fietsen gehuurd, dus dan was je zo in 5 minuten op het strand of in het centrum. Medewerkers ook heel vriendelijk. Enige minpunt, voor zover je daar over kan spreken want je bent met vakantie, is de zwakte van de Wifi.

Kamertip: Vraag om de bovenste kamer. Dan heb je en een dakterras en je hebt geen last.
Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 2 september 2017 via mobiele applicatie

Mooie locatie, groot appartement we hadden zelfs 2 balkons. Het personeel bij de receptie is erg vriendelijk en helpen je graag! Ligt in een zijstraat met allerlei winkeltjes en op loop afstand van het strand en oude centrum.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 26 juli 2017

Hele fijne appartementen. Groot balkon en alles wat je nodig hebt is aanwezig. Kamer worden erg goed schoongemaakt en het personeel is enorm vriendelijk en doen er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Ze geven je graag tips en zijn in voor een praatje. Fijne ligbedjes aan het zwembad en er worden gelukkig geen handdoeken gelegd. Er is altijd wel een plekje aan het zwembad, zelfs 's middags. Het appartementencomplex is centraal gelegen in een rustige straat, maar op een kleine loopafstand van de haven en de rest van de stad. We hebben hier een erg fijn verblijf gehad.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 24 juli 2017

Appartement ligt centraal in Kos-stad. Hotel lig rustig in een zijstraat, met een paar minuutjes lopen ben je in de haven, strand of in de winkelstraten. Mooi zwembad met genoeg ligbedden en de hele dag zon. daarnaast ook een bar aan het zwembad. Grote nette kamers en super personeel. Dagelijks wordt de kamer schoongemaakt en kregen we schone lakens en handdoeken. Wij hadden een kamer op de 4de verdieping waardoor je een lekker zeewindje had. Balkon is zeer groot. Receptie is 24 uur per dag bemand. Ondanks de aardbeving op de laatste dag een super vakantie gehad en personeel ving ons goed op!
Schade aan het hotel werd snel hersteld. Dit hotel is zeer aan te raden!

Kamertip: Op de 4de verdieping hadden wij s' avonds een koel zeewindje waardoor het snel goed afkoelde op de kamer.
Datum van verblijf: juli 2017