Beoordeeld op 18 oktober 2017

Fijne appartementen, aparte slaapkamers en net gerenoveerd. Alles modern, nieuw en zeer schoon. En een fijn balkon.
Kwartiertje lopen van het centrum en strand, maar ook best veel eetgelegenheden in de buurt.
Aan te raden een fiets, scooter of auto te huren.

Kamertip: Begane grond.
Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 7 augustus 2016 via mobiele applicatie

Zojuist terug gekeerd. Ik zal het aanraden. Zeer klantvriendelijk. Vooral de barman Jannes (een Griek die Nederlands spreekt) en Kiki (een wereldvrouw die de toko daar runt) kamers zijn wat gedateerd, maar kwa ruimte prima. Je krijgt niet dagelijks schone handdoeken. (Wel mogelijk voor 1 euro per handoek) Tip: huur een fiets voor 3 euro per dag.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 15 juli 2016

We zijn eind april naar SunRise geweest. het is een zeer geslaagde vakantie geworden. Alleen was het strand verder weg dan we dachten. het strand wat vlak bij het appartement lag is te smal om echt te liggen. maar als je een fiets huurt kom je ook overal. Het bed was erg hard, maar dat is overal in Griekenland. De kamer was netjes! het personeel was zeer vriendelijk. verder is het aan te raden om na 1 mei pas te gaan. dan komt alles pas tot leven.

Datum van verblijf: april 2016
Beoordeeld op 13 juni 2016

Kleinschalig. Net buiten Kos Stad in een woonwijk. Klein zwembad. Geen kinderfaciliteiten. In 5 minuten met de fiets zit je in het centrum. Exclusief bij Neckermann dus uitsluitend Nederlanders waarvan er velen al jaren achtereen komen. De meesten kennen elkaar. Zoek je dat dan een heb je het naar je zin. Goede service, lieve en behulpzame crew. Kom misschien nog wel eens terug voor een korte vakantie maar er is in Griekenland nog zoveel meer te beleven op veel mooiere locaties.

Kamertip: Zelf zou ik niet kiezen voor een kamer in het souterrain.
Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 19 maart 2018