“" Een bezoekje waard! "”
Beoordeling van Boats on the coast

Boats on the coast
Geclassificeerd als nr. 156 van 613 Restaurants in Kos-Stad
31 mei 2018 beoordeeld

Heel prettige ervaring beleefd met ons bezoek aan dit restaurant. Zeer attent en vriendelijk personeel. Prijs/kwaliteit uitstekend.

3 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee dagen achter elkaar gegeten met 4 volwassen. Vele gerechten van de kaart geproeft. Prijs kwaliteit subliem. Echt een aanrader! Je wordt als klant gewaardeerd. Veel aandacht. Lekker ontspannen eten direct aan zee. Verse visgerechten en lekkere vleesgerechten. De klant is koning. Een aanrader bij uitstek!!

27 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een toplocatie met je voeten in het zand. Het eten is prima en de bediening is zeer vriendelijk. Samen met mijn twee dochters zijn we er tijdens onze vakantie twee keer geweest. De moeite zeker waard!

27 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant is net een jaar open. Het ziet er netjes uit, er is een open keuken. De bediening is erg vriendelijk en netjes. Het eten was van goede kwaliteit.

30 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig mooi restaurant met heerlijke visschotels het personeel is heel erg aardig .
En het uitzicht fantastisch.
Komen zeker nog een keer terug voor heerlijk verse vis.

Reizigers die Boats on the coast bekeken, bekeken ook

Kos Town, Kos-Stad

In Boats on the coast geweest? Deel je ervaringen!