“Een van de leuke restaurantjes in Finiki!”
Beoordeling van Marina's Restaurant

Marina's Restaurant
Geclassificeerd als nr. 58 van 222 Restaurants in Kárpathos
Keukens: Grieks
4 weken geleden beoordeeld

We hebben bij Marina's Restaurant genoten van de zelf gemaakte krabkoekjes en courgettekoekjes. We waren weer even vergeten dat je in Griekenland 'heel veel' geserveerd krijgt en dat was ook hier het geval. Aardige bediening en mooie locatie.

Datum van bezoek: september 2019

30 augustus 2019 beoordeeld

Heerlijke verse vis (dag vangst).
Eindelijk eens geen friet maar heerlijke warme rijst.
En zelf gemaakte baklavas.

Datum van bezoek: augustus 2019
12 juni 2019 beoordeeld

Geluncht bij dit gezellige tentje aan het strand. Super vriendelijk personeel en heerlijk eten. Kregen nog een dessertje van het huis, erg lekker! Opvallend vond ik de schone WC’s, dit is niet overal zo. Een aanrader om te eten voor een dagje Finiki

Datum van bezoek: juni 2019
31 mei 2018 beoordeeld

Marina's is een restaurant waar de locals eten en dat zegt eigenlijk al voldoende. Je gaat mee de keuken in en je mag zelf de vers gevangen vis uitzoeken. Alles is hier heerlijk en wordt met zorg klaargemaakt. Goede, gezellige en vrolijke bediening. De eigenaars zijn moeder en zoon. Je wordt hier ondergedompeld in het Griekse leven. Neem er de tijd voor.

Datum van bezoek: mei 2018
3 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super verblijf, heerlijk klein plaatsje rustig strand met prachtige parasols en heerlijk verse vis eten. In de winter wonen er maar 60 inwoners. De mensen hebben maar een gezamenlijk doel is vis vangen.

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die Marina's Restaurant bekeken, bekeken ook

In Marina's Restaurant geweest? Deel je ervaringen!