“Trendy ingericht restaurant met heerlijk eten”
Beoordeling van Lithos

Lithos
Geclassificeerd als nr. 32 van 390 Restaurants in Náxos
1 juni 2018 beoordeeld

Het restaurantje ligt in de straatjes van de oude markt. Lekker rustig gelegen. Het is bijzonder trendy ingericht, heel sfeervol. Het eten is heerlijk, wij aten er een zalige salade. Lekkere wijn. Alles tegen een redelijke prijs.

19 november 2017 beoordeeld

Dit restaurant in Naxos is verreweg het beste restaurant van onze Cycladen tocht. De kaart is niet uitgebreid maar de kwaliteit is daarom top. De prijzen zijn zeer aantrekkelijk en eigenlijk iets te laag voor de kwaliteit. Ook wijnkaart is prima. Probeer de Assyrtiko van de peloponnesos. Ook de bediening is super en heeft prima waren kennis. Kortom een must.

21 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Stijlvol ingericht, fantastische keuken. Middenin de drukte van winkeltjes en toeristen, is hier ineens een verfijnde plek mooi ingericht in minimalistische stijl (en toch gezellig) met zalige gerechten. Zo kom je tot rust. De kok is serieus met z'n vak bezig en dat proef je. Dorade met spinazie, hemelse desserts. Alles goed.

2 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Sfeervol restaurantje in een rustig straatje iets hoger gelegen in het stadje. De keuken is er verfijnd en de kelner zeer behulpzaam. Aanrader

30 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben in lithos gegeten toen het restaurant 2 weken open was. Zeer lekker gegeten in een knappe inrichting. De inktvis is een aanrader. Omdat de kok nog experimenteerde met desserts, kregen we er 2 van het huis die beide uitstekend waren. Aanrader!

In Lithos geweest? Deel je ervaringen!