TripAdvisor

Beoordeling van To Pareaki

To Pareaki
Geclassificeerd als nr. 97 van 446 Restaurants in Rethymnon
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant zag er netjes uit, mooi terras, erg nette ober die ook Nederlands verstond. Ik had gekozen voor een bord aan diversiteit van vis en mijn partner mousaka. De vis was over het algemeen goed maar naar mijn teveel inktvis en Garnalen, het had wel wat diverser gemogen. De mousaka heeft mijn partner niet opgegeten, ze vond hem niet echt lekker. Maar dat kan natuurlijk een kwestie van smaak zijn. Omdat zij erg weinig van dit gerecht had gegeten hoefde wij dit niet betalen. Eten was voor ons geen voldoende maar daarin tegen een 8 voor klantgerichtheid. Naarmate de avond vorderde was er op het terras geen tafel meer vrij. Met andere woorden wij hebben qua gerecht deze avond een verkeerde keuze gemaakt. Maar gezien de bezetting vd tafels raad ik dit restaurant toch aan

Datum van bezoek: september 2019

6 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, het vlees was heel goed en lekker gekruid. Jammer dat er geen groente bij het gerecht geserveerd werd. Sfeer van het restaurant vond ik wat minder.

Datum van bezoek: augustus 2019
2 maart 2019 beoordeeld

Wij komen in dit restaurant al 2 jaar als wij vakantie vieren op Kreta. Een gezellig restaurant waar heel goed eten geserveerd wordt. Of je nu traditioneel of vis gerechten eet, de smaak van Kreta komt echt naar voren. Een van onze favoriete restaurants in Rethymon.

Datum van bezoek: augustus 2018
1 juni 2018 beoordeeld

Twee jaar terug daar voor het eerst wezen eten, toen was het prima.
Nu weer wezen eten en dat is ontzettend tegen gevallen.
Ik bestelde een mixed grill bij de ober, dat is ook de zelfde man die de mensen binnen moet binnen halen. En vroeg om geen lams vlees. Na het twee x gezegd te hebben begreep hij het.
Toen mijn bord kwam en ik het bekeek zag ik dat er lams vlees op lag. Dus ik vroeg of dat lams vlees was en dat werd bevestigd dat het dat was. Ik gaf aan dat ik gevraagd had om zonder lams vlees. O dat had hij niet zo begrepen en toen liep hij weg. Er werd geen alternatief aangeboden. Toch maar gaan eten. Worst erg droog. Bifteki(gehakt) was van binnen rauw. Dus niet opgegeten. Eigenaar kwam de borden afruimen toen aangegeven dat het vlees rauw was. Excuses gekregen (sorry etc). Maar verder niks gewoon de volle pond moeten betalen. Mij zien ze er niet meer

Datum van bezoek: mei 2018
27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, onze dochter kon ook lekker spelen in de speelhoek. Vriendelijke bediening. Dit restaurant is zeker een bezoekje waard!

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die To Pareaki bekeken, bekeken ook

Rethymnon, Rethymnon Prefecture

In To Pareaki geweest? Deel je ervaringen!