“Heerlijk eten ”
Beoordeling van To Pareaki

To Pareaki
Geclassificeerd als nr. 135 van 388 Restaurants in Rethymnon
13 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten met vriendelijk personeel. Beetje afgelegen maar dat doet het eten niet minder smaken.

5 augustus 2017 beoordeeld

het eten was goed alleen voor de sfeer hoef je daar niet naar toe gaan ,het meisje bij de deur zegt niets en de ober is ook geen entertainer.
kortom wij zouden daar nooit voor de 2e keer gan eten

20 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Al verschillende malen daar wezen eten, oké er staat ook zo'n binnenprater bij de ingang, vriendelijke mensen, goede kok , lekker eten,niet te veel maar genoeg. Na afloop Griekse yoghurt met honing gratis plus voor iedereen een glaasje ouzo. De rekening en een hand.ze krijgen te weinig bezoekers.

23 april 2017 beoordeeld

Ontzettende leuke Taverna! Het eten is hier erg lekker en de bediening is fantastisch. Hier kent men de betekenis van gastvrijheid! Vorig jaar hebben we hier gezellige avonden gehad en heerlijk gegeten. Deze zomer gaan we weer naar Rethymnon en zullen zeker terugkomen bij deze taverna :-).

3 november 2016 beoordeeld

Het eten is heerlijk en de sfeer is heel gezellig en gastvrij. Je voelt je er echt welkom, vooral door de gastvrouw/serveerster

Reizigers die To Pareaki bekeken, bekeken ook

Rethymnon, Rethymnon Prefecture

In To Pareaki geweest? Deel je ervaringen!

;