“Gezellig restaurant”
Beoordeling van Prassin Aloga

Prassin Aloga
Geclassificeerd als nr. 72 van 400 Restaurants in Rethymnon
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig en gemoedelijk restaurant met vriendelijk personeel. Tijdens onze vakantie 2keer gaan eten en ons laten verrassen met heerlijke Griekse gerechten gecombineerd van de kaart. Prijs/kwaliteit zeker een aanrader!

Sofia Z, Guest Relations Manager van Prassin Aloga, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 juni 2018

Thank you so much for your kind review! We are very happy that you were satisfied and we hope to see you again soon!

9 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima restaurant. Heerlijke locale gerechten. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel. Een aanrader

Sofia Z, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων van Prassin Aloga, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 april 2018

Thank you for your kind review!

23 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk voor een borrel en wat hapjes. Kalamari zijn erg lekker. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Aanradertje aan de boulevard.

PublicRelationsSZ, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων van Prassin Aloga, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 januari 2018

Thank you for taking the time to write your opinion about us!

27 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant met overdekt terras aan de boulevard. Bediening perfect geregeld en menukaart uitgebreid. Eten was uitstekend. Al met al zeker een aanrader.

Thank you so much for taking the time and effort to write your opinion about us! We are very happy that you were satisfied and we hope to see you again soon!

9 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima restaurant met uitzicht op de boulevard en de zee.
We begonnen met een stokbroodje met knoflook ,kaas en tomaat .
Daarna een voorgerecht, de Griekse vissalade was voortreffelijk en meer dan genoeg voor 2 personen.
Na het voorgerecht kwam de ober vragen wanneer we het hoofdgerecht wilden, dit was erg fijn.
Hoofdgerecht een pepersteak en kipfilet , deze waren boterzacht prima van smaak en ruim voldoende.
Daarna een dessert van het huis, we waren erg tevreden en gaan zeker terug.
Je voelt je hier als gast behandeld en de prijs is prima.

Kees en renata

MGSofia, Public Relations Manager van Prassin Aloga, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 januari 2018

Reizigers die Prassin Aloga bekeken, bekeken ook

Rethymnon, Rethymnon Prefecture
Rethymnon, Rethymnon Prefecture

In Prassin Aloga geweest? Deel je ervaringen!