“Fantastische dag gehad op 31 mei met onze gids Marinűs, super!!!”

Cretan Safari Land Rover Experience
Geclassificeerd als nr. 1 van 41 Outdooractiviteiten in Rethymnon
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Top dag gehad met Cretan Safari gids Marinűs, veel info, bijzondere plekken gezien, goede lunch en wat een rij-ervaring!!! Een absolute aanrader!! En Marinűs, goede muzieksmaak heb je!!!!

Sofoklis V, Ιδιοκτήτης van Cretan Safari Land Rover Experience, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 juli 2018

16 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op dinsdag 15 mei een fantastische jeep safari gehad. Manolis was onze gids en chauffeur. Echt de beste gids die we ooit gehad hebben. Hij maakte sfeer vertelde hele nuttige info. Alles was perfect geregeld.
Een echte aanrader

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke gids/chauffeer
In het Nederlands
Mooie bezienswaardigheden
Veel van de kretaanse cultuur leren kennen
En als lunch gaan barbecueën bij de lokale bevolking.
Een echte aanrader !

11 mei 2018 beoordeeld

Bekijk meer beoordelingen
3 oktober 2017 beoordeeld

Wat een geweldige ervaring. Onze chauffeur wist werkelijk alles over Kreta te vertellen. Over flora en de fauna. Regelmatig stoppen om wat te bekijken en tussen de middag een uitstekende lunch.
Hij maakte goede grappen en wist ook veel te vertellen over de gewoontes van het land.
Een dag die het geld dik en dubbel waard is.

Reizigers die Cretan Safari Land Rover Experience bekeken, bekeken ook

Rethymnon, Rethymnon Prefecture
Rethymnon, Rethymnon Prefecture

Chania, Chania Prefecture
Chania, Chania Prefecture

In Cretan Safari Land Rover Experience geweest? Deel je ervaringen!