Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 84
eDreamsUS$ 80
ZenHotels.com
StayForLong
Destinia.com
Agoda.com
Beoordeeld op 2 oktober 2019 via mobiele applicatie

Uitstekend app
artement. Zeer schoon. Ligging is ideaal. Ontbijt zeer goed. Personeel is zeer behulpzaam. Wij komen volgend jaar zeker weer terug. Zwembad is ook fijn. Wij komen hier al 7 jaar dat zegt wel genoeg wij zijn zeer tevreden

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 2 september 2019 via mobiele applicatie

Tweekamerappartement:
Schoon, veel ruimte, keukentje, Koffieapparaat aanwezig. Badkamer schoon
Slaapkamer met boxspring bed.
Zwembad schoon.
Het ontbijt is goed.
Manager en medewerkers zijn bijzonder aardig en meedenkend.
Reizigers, die slecht ter been zijn, kunnen beter per taxi vanaf het vliegveld naar hotel Jason reizen. De bus zet de bezoekers, niet voor het hotel af, aangezien de straat te smal is.
De ligging van het hotel is fantastisch. Je bent zo op het strand en in de oude stad Rethymon.
Genoeg restaurants in de omgeving.
In dit hotel komen veel repeaters. Dat wil wel wat zeggen.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 23 mei 2019 via mobiele applicatie

Wij zijn 2 weken in Jason geweest. Ruime kamers, goede bedden, goed ontbijt en het personeel was bijzonder attent en behulpzaam. De kamers werden elke dag schoongemaakt. Ronduit top. Super gelegen bij de oude stad en het strand en de boulevard. Wij hebben optimaal genoten!

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 20 augustus 2018 via mobiele applicatie

Super fijne twee weken gehad. Locatie voor ons met kleine van 1 jaar perfect. Rustig hotel, ruim en comfortabel. Lief en attent personeel. Goed ontbijt. Fijn zwembad.

Uitgebreid:

Kamers worden gedateerd genoemd. Klopt wat betreft Nederlandse standaarden, maar perfect qua Griekse standaarden en qua prijs. Schoon. Super attent personeel (allen). Van babybedje gewisseld, omdat onze actieve dreumes het ietwat instabiele bedje nog instabieler maakte. We mochten de beste uitkiezen. Kinderstoelen aanwezig en personeel geniet zichtbaar van onze kleine. Elke dag opgeruimd en schoon appartement (en handdoeken). Op onze 2de dag was onze airco vloeistof op. Ondanks feestdag meteen monteurs op bezoek die de airco maakten. Ze laten je je eigen gang gaan, geeft een fijn gevoel (airco aan op kamer als we even weg zijn is prima, bank op balkon gezet, etc.). We zitten hier van 13-27 aug en nauwelijks mensen bij het zwembad. Altijd ligbedden in zon en/of in schaduw beschikbaar. Klein zwembadje meegenomen voor onze kleine. Die kon altijd staan waar we wilden. Strand op loopafstand. (Oude) centrum ben je zo. Vijf jaar terug zaten we bij de grotere hotelcomplexen verderop. Dit is zoveel praktischer! Geen last gehad van drukke straat (ondanks dat onze kamer daar wel aan grensde).

Tips: drink een ouzo of raki tegenover bij het kleine Griekse cafeetje (eigenares heet Anna). Eet bij het super authentieke en rustige restaurantje Havesiliki op het mooie kerkplein, midden in de oude stad, maar super rustig.

Baby: neem eigen potjes eten mee voor baby's (of kook in appartement wat porties zoals wij deden), want geen Olvarit hier (alleen 1 smaak Nestlé). Luiers zelfde prijs als in NL (zoek een wat grotere supermarkt dan de buurtsuper).

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 10 augustus 2018

Het hotel staat op de rand van het "oude dorp", daar waar je uit eten kunt gaan iets eten of gewoon wandelen of naar de de gezellige winkeltjes in alle steegjes.
Geen taxi nodig alles op loopafstand. Hotel heeft een klein maar aangenaam zwembad. Kamers voldoende groot. Bedden mogen worden vervangen door iets langer en betere matrassen. Ach een week of 2 overleef je altijd. Goed ontbijt (enigsinds eenzijdig, maar zeer voldoende) Goede lunch te verkrijgen in het hotel. Bijzonder hartelijk personeel. Eigenlijk kort gezegd unieke mensen met een eveneens uniek hotel. AANRADER

Kamertip: take room 36
Datum van verblijf: augustus 2018