“Eten in de haven”

Keukens: Vis en zeevruchten, Steakhouse, Bahamiaans, Grill
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
31 augustus 2020 beoordeeld

Lekker eten op een mooie plek! Goede sfeer en een ruime keuze aan gerechten.
Een leuk familie restaurant met keurig personeel!

Datum van bezoek: augustus 2020
sofiaz881, Marketing van Kritamos Restaurant Rethymno, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2020

Thank you for sharing your experience with everyone at Trip Advisor. Our main point is to make all our visitors and guests feel welcome and to enjoy their time with us! It is an honor to read that we managed to succeed your expectations!

29 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke zeevruchten risotto, aardige bediening en een zeer snelle service! Leuke plek in Rethymnon

26 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn vriendin hier gegeten, vriendelijke, spontane service! Aldo heeft ons een hele gezellige avond bezorgd, top gozer! Heerlijk eten, prachtig uitzicht, echt een aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2020
sofiaz881, Marketing van Kritamos Restaurant Rethymno, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2020

Your lovely review put a big smile in all of our faces! Thank you so much!

22 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Personeel behandelt je heel goed en heel vriendelijk aldo was een uitstekende gastheer. Zojuist voor de 2e keer hier gegeten, de vissoep en de kreeft waren heerlijk vers en goed bereid!
Zeker een aanrader

Datum van bezoek: augustus 2020
sofiaz881, Marketing van Kritamos Restaurant Rethymno, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 augustus 2020

Thank you for taking the time to write your great review at Trip Advisor regarding your experience at our restaurant. You put a big smile in all the Kritamos team's faces! We always try our best to offer our guests a memorable experience! We wish to welcome you back soon!

18 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heel lekkere verse vis schotel gegeten. Zeer vriendelijk personeel. Niet opdringerig. Zeer mooi gelegen aan het water

Datum van bezoek: augustus 2020
sofiaz881, Marketing van Kritamos Restaurant Rethymno, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2020

Thank you for taking the time to write your great review at Trip Advisor regarding your experience in our restaurant. We always try our best to offer our guests a memorable experience! We wish to welcome you back soon!

Reizigers die Kritamos Restaurant Rethymno bekeken, bekeken ook

Rethymnon, Rethymnon Prefecture

In Kritamos Restaurant Rethymno geweest? Deel je ervaringen!