“Lekker en vers!”

Keukens: Vis en zeevruchten, Steakhouse, Bahamiaans, Grill
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

Heerlijke verse vis en zeevruchten! Super bediening in verschillende talen (inclusief Nederlands)! Leuke ligging aan het water.

Datum van bezoek: september 2019
Sofia Z, Public Relations Manager van Kritamos Restaurant Rethymno, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Thank you for the splendid rating on your experience. We are thrilled to know that you enjoyed your dining experience with us. We look forward to welcoming you again in the future!

10 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn vrouw en ik werden binnengehaald door de propper. We wilde al in de Venetiaanse haven eten en deze plek zag er goed uit.

Eenmaal binnen kwam de ober direct naar ons toe en maakte veel grapjes, maar had ook een opdringerige vibe.
Hij vertelde dat de vis goed was en legde daarna het dagmenu uit. Zodra we besteld hadden nam een loopjongen het over en hadden we geen ‘echte’ service meer aan tafel. Deze jongen deed zijn werk goed trouwens, maar niet de service voor zo’n prijs/kwaliteit restaurant.

Als voorgerecht hadden wij gekozen voor de ‘Garnalen’. Wij gaven aan dat we deze wilde delen. Uiteindelijk kregen we een dubbele portie (4 garnalen in totaal) en dus ook dubbele prijs (€17), terwijl wij hier niet om hadden gevraagd.

Als hoofdgerecht hadden wij de ‘Paddestoelen risotto’ (deze was goed) en de ‘Special pizza’, deze was helaas waardeloos. Misschien dat het iets Grieks is, maar de pizza was slof en niet vol van smaak.

Uiteindelijk kregen wij ‘gratis ijs’ van het huis, maar wel met de expliciete vraag of wij op Tripadvisor een positieve recensie wilde schrijven. Wij zijn hier voor gezwicht en schrijven toch deze recensie.

Eten was dus opzich oké, maar de service was opdringerig en erg gejaagd. Het moment dat ze de gast binnen hebben kijken ze verder niet echt naar je om.

Datum van bezoek: september 2019

Thank you for sharing your review. Please note that our highest aim is to create a great experience for our guests and for that reason we are always trying our utmost to please every one of you.
We are sad to read that we did not meet your expectations and you enjoyed only your Mushroom risotto. Our staff is composed by professionals and people that genuine care about the service they provide.
We are really sorry that we did not reach your expectations and we assure you that we will take your review under serious consideration.

31 augustus 2019 beoordeeld

Obers zijn zeer vriendelijk en het eten was heerlijk. Wij hebben hier zelfs twee keer gegeten. Echt een aanrader. Heerlijk gezeten in dr haven

Datum van bezoek: augustus 2019
Sofia Z, Public Relations Manager van Kritamos Restaurant Rethymno, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 september 2019

We strive to deliver the best experiences possible so your gracious review is most encouraging.Thank you for your wonderful review and for visiting our restaurant twice during your stay! We all hope to welcome you back for a new experience in beautiful Rethymno!

30 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangesproken door een zeer vriendelijke man, die nog in België verbleven heeft. De vis was zoals gezegd, heel erg lekker en vers, letterlijk recht uit de zee.

Datum van bezoek: augustus 2019

It sounds like you had a wonderful dining experience here at Kritamos. We appreciate your gracious feedback and look forward to hosting you again soon.

30 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Top, supervers, gezellig, vriendelijke service, recht uit de zee op je bord, leuke locatie langs de kade

Datum van bezoek: augustus 2019

We strive to deliver the best experiences possible so your gracious review is most encouraging. Please come dine with us again soon.

Reizigers die Kritamos Restaurant Rethymno bekeken, bekeken ook

Rethymnon, Rethymnon Prefecture

In Kritamos Restaurant Rethymno geweest? Deel je ervaringen!