“dineren bij ons kent ons”
Beoordeling van Thalassa Taverna

Thalassa Taverna
Geclassificeerd als nr. 33 van 401 Restaurants in Rethymnon
Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld

de ontvangst lijkt wel een toneelstuk de obers komen je een hand schudde de baas komt je om helsen
dit natuurlijk bij de mensen die er elke dag eten. deze mensen vinden dit schijnbaar erg prettig ik denk zelf aan goed eten en dat is het wel maar toch net niet dit is echt op de toerist gespitst en heeft niets met de echte griekse kost te maken

11 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanaf de 1e dag er gaan eten en nergens anders meer geweest.
In verhouding heel goed eten voor weinig geld. Eigenaar Spiros is n te gekke man en brengt er ook sfeer in.
De vrouwen in de keuken helemaal top.
We hebben nog niet iets gegeten wat niet lekker was.
Echt aan te bevelen.

25 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke pita gyros voor de lunch, ook voor diner is alles zeer smaakvol bereid, lekkere (rode) huiswijn, vriendelijke bediening, ontspannen sfeer, kortom: gewoon goed!

23 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen hier sinds 2013 ieder jaar. Met de lunch vaak een heerlijke pita gyros en in de avond is het ook genieten. De bediening is uitstekend, kwalitatief goed eten voor een gunstige prijs!

5 juli 2017 beoordeeld

Leuk restaurant, vriendelijke en vrolijke obers werden altijd netjes begroet.
Het zat er ook bijna altijd vol in tegenstelling tot de buren.
Eten was lekker, en konden het naar wens laten aanpassen.
Ook nog met de eigenaar een Raki geproost.
Top restaurant en zeker een aanrader.

Reizigers die Thalassa Taverna bekeken, bekeken ook

Rethymnon, Rethymnon Prefecture

In Thalassa Taverna geweest? Deel je ervaringen!