“Heerlihk”

Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
Een TripAdvisor-lid
5 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Maakt niet uit wat je eet...alles is super lekker...spaghetti , Bief pepersaus..giros... alles en betaalbaar

27 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is heerlijk en heel gevarieerd. We hebben er twee keer tijdens onze 10-daagse vakantie gegeten. De porties zijn normaal en hebben een goede prijs. De voorpui is open en je kan daar lekker zitten. Laat op de middag kan het daar dan echter heel warm worden, omdat de zon er dan inschijnt. je moet de bediening wel zeggen, dat het hoofdgerecht pas na het opeten van de voorafjes moet komen.

11 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden een giros schotel, een pizza speciaal en een kip schnitzel. Alles was supersnel op tafel. Het smaakte prima maar de giros was wel slapjes.
Bij de schnitzel zat rijst, aardappel puree en friet!
De bediening was netjes maar weinig betrokken bij de gasten. Er hing weinig sfeer in het restaurant. Volgende keer weer wat gezelligheid opzoeken.

19 juli 2017 beoordeeld

prijs kwalitijd is prima. De mixed grill was heerlijk, maar voor ons de portie wel aan de grote kant

17 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij keerden op onze een-na-laatste dag terug bij Le Dome in Rhetymnon. Wederom was de Bruscetta met kaas weer overheerlijk, maar de double burger was zó goed dat mijn vriendin zei dat dit de allerlekkerste burger is die ze ooit heeft gegeten.

Later vandaag gaan we hier nog een keer heen, omdat ik persee nog het aardbeienijsje wil eten maar ik nu te vol zit

Reizigers die Le Dome bekeken, bekeken ook

Rethymnon, Rethymnon Prefecture

In Le Dome geweest? Deel je ervaringen!