“Lekker lunch”

Keukens: Grieks
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Lokale keuken
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Reserveringen
26 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons bezoek van deze plaats hebben we in deze binnentuin lekker gezeten en genoten van onze lunch.
Je zit hier even weg van de drukte.
Vriendelijk personeel

23 september 2017 beoordeeld

bediening was slecht en ongemotiveerd. drankjes matig prijs behoorlijk aan hoge kant.
leuke lokatie niet zo schoon.

21 september 2017 beoordeeld

Al wandelend door de straat werd de aandacht getrokken door de sfeervolle tuin. Lunch bestaande uit salade en tortellini was erg smaakvol. Personeel was zeer vriendelijk en attent.

17 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant liet aardig wat steken vallen tijdens ons bezoek.
Het meestal gratis broodmandje wordt hier doorberekend, evenals het water.
De rode fles wijn werd geserveerd in een met ijs gekoelde wijnkoeler???
Terwijl de wijn reeds op temperatuur was!
Het lukte ook niet tot 2 maal toe de wijn zonder te knoeien in te schenken. Er loopt veel jong onervaren personeel rond!
Het voorgerecht (champignons) waren andere paddestoelen?
Er stond kabeljauw op de kaart, maar wat mij opviel was de goedkope prijs, navraag leerde dat het ook geen kabeljauw was???
De Soutzoukakia was prima maar slechts geserveerd met wat frietjes en dat voor €13?
De (andere) visfilet was ook goed, maar de bij geserveerde lauw/koude wortel met spinazie(?) was weinig smaakvol.
Opeens werd er zomaar het zout en peper stel van onze tafel weggegrist???
Vervolgens werden er zonder iets te zeggen druiven op tafel gezet!
Pluspunt: opeens raki en toetje van het huis.
Maar toen de vraag of we klaar waren om te betalen???
Vreemd!
Ze snappen hier echt niet hoe het hoort!
En inderdaad, wij komen hier niet meer!

11 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit kwalitatief prima restaurant met goede bediening ligt mooi gelegen in een tuin met citroenbomen midden in de stad. De gerechten zijn heerlijk alsmede de wijn. Prettige bediening. De porties zijn zeer ruim.

Reizigers die Lemonokipos Restaurant bekeken, bekeken ook

Rethymnon, Rethymnon Prefecture

In Lemonokipos Restaurant geweest? Deel je ervaringen!