Opslaan

Meer info
vanaf US$ 51,80
Meer info
Beoordeeld op 30 mei 2018 via mobiele applicatie

Een leuk oud centrum, de moeite van een bezoekje zeker waard. Goede restaurantjes en hippe wine-bars aanwezig, een leuke dag gegarandeerd.

Beoordeeld op 27 mei 2018

Een heel gezellig visserdorp (dat eigenlijk een stad is) met leuke straatjes en lekker restaurants. Hier een week gelogeerd en ons geen seconde verveeld.

Beoordeeld op 25 mei 2018

veel, leuk, mooi, niet opdringerig, dit verveeld nooit en de mensen zijn er echt reuze aardig. Dit hadden wij nog niet meegemaakt

Beoordeeld op 25 mei 2018 via mobiele applicatie

Gezellig stadje. Leuke winkeltjes en als hoogtepunt het Fortezza. Heerlijk ijs naast het Rimondi fontein.

Beoordeeld op 24 mei 2018

Gezellig stadje en leuke sfeer. Bezoek vooral het Venetiaans fort ga eten in de haven (lekkere vis maar opdringerige klantenlokkers). De vele toeristische souvenir winkeltjes moet je erbij nemen.