“mooi maar erg toeristisch”
Beoordeling van Rethymnon Old Town

Rethymnon Old Town
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 83,55*
Vanaf
Rethymnon veroverde ochtendtour met wijn en ...
Geclassificeerd als nr. 2 van 91 dingen om te doen in Rethymnon
Attractiegegevens
31 mei 2018 beoordeeld

het is erg mooi en leuk daar te slenteren ze proberen je overal naar binnen te praten maar blijven altijd netjes en super vriendelijk

30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een leuk oud centrum, de moeite van een bezoekje zeker waard. Goede restaurantjes en hippe wine-bars aanwezig, een leuke dag gegarandeerd.

27 mei 2018 beoordeeld

Een heel gezellig visserdorp (dat eigenlijk een stad is) met leuke straatjes en lekker restaurants. Hier een week gelogeerd en ons geen seconde verveeld.

25 mei 2018 beoordeeld

veel, leuk, mooi, niet opdringerig, dit verveeld nooit en de mensen zijn er echt reuze aardig. Dit hadden wij nog niet meegemaakt

Bekijk meer beoordelingen
25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig stadje. Leuke winkeltjes en als hoogtepunt het Fortezza. Heerlijk ijs naast het Rimondi fontein.

Reizigers die Rethymnon Old Town bekeken, bekeken ook

Rethymnon, Rethymnon Prefecture

In Rethymnon Old Town geweest? Deel je ervaringen!