“Beste van Rethymon ?”

Keukens: Mediterraan
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld

Aanbevolen door onze zoon hebben wij ( 6 personen) hier het diner gebruikt.
Reeds bij binnenkomst was het goede gevoel er.Wij wilden niet boven zitten vanwege de temperatuur en in no time was een gezellige tafel voor ons gereed gemaakt.Meteen werd ons een drankje van het huis aangeboden, geen Raki maar Martini,Campari, Ouzo en zelfs Gin-Tonic.De uitermate vriendelijke en terzake kundige jongedame adviseerde ons hun specialiteit, een lamsbout op speciale wijze bereid.Dat bleek een voltreffer.Maar ook de sardines in olijf olie, de vissoep, tomatensoep ,de peppersteak (niet echt Grieks maar werkelijk verrukkelijk) streelden onze tongen.Ook de aanbevolen wijn was een juiste keuze.Een heerlijk dessert tot slot, waarna een heerlijke ijskoude Raki van een beter merk zorgden voor een gedenkwaardige afsluiting. En de rekening was ook nog eens meer dan vriendelijk.Wij komen reeds 10 jaar naar de Griekse eilanden maar dit Restaurant kan zich met alles en iederen meten..Dit is geen aanrader meer, U moet hier echt naar toe .Chapeau voor A Boheme.

28 mei 2018 beoordeeld

Heerlijke binnentuin waar het goed vertoeven is in fijne zetels.
Heel vriendelijke en bekwame bediening.
Uitstekende menu's en wijnen.
Uitstekend gedineerd, de steak en kipgerecht zijn van zeer goede kwaliteit en royaal van portie.
Goede prijs/kwaliteit verhouding, niks te klagen.
Groet van Ellie & Wiel.

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijke plek is dit!
Een mooie binnentuin vol met prachtige bloemen.hier heerlijk gegeten,ik had de garnalen met citroendressing,die waren super!heerlijk eten en wijn en een hele goede sfeer, vooral door de vriendelijke bediening.bij het afscheid werden we behandeld als familie,zo leuk!
Een oase midden in de oude stad!

14 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel vriendelijke service, kwaliteitsvol genieten van de heerlijke sfeer en super lekker eten. Aanrader!

11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

leuke plek, binnentuin met goede sfeer
fijne bediening, je voelt je echt gast
eten, gewoon lekker
we moesten even wachten op een tafel, werd leuk opgelost

Reizigers die La Boheme bekeken, bekeken ook

Rethymnon, Rethymnon Prefecture

In La Boheme geweest? Deel je ervaringen!