“Lekker mensen kijken”

Geclassificeerd als nr. 115 van 446 Restaurants in Rethymnon
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk terras met vriendelijke bediening, zowel galero als rimondi, zijn van dezelfde eigenaar. Wij aten hier s morgens regelmatig een stokbroodje kip of tonijn en deze waren steeds vers en ruim belegd.

Datum van bezoek: september 2019

1 september 2019 beoordeeld

De lekkerste cappuccino van Rethimnon. De bediening is zeer vriendelijk en vlot. Het kan er wel zeer druk zijn.

25 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige plek bij de beroemde fontein van Rethymnon. Lekker relaxen en mensen kijken. Vriendelijk personeel.

20 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Broodjes gegeten in dit zaakje die dezelfde eigenaar heeft als de overkant, maar wat een slechte broodjes!!!
Buiten dat ze niet erg rijk belegd waren waren ze ook nog zo taai als een oude taai taai pop, oud brood maar volgens de serveerster net afgebakken

30 juli 2019 beoordeeld

Dit jaar voor het tweede achtereenvolgende jaar in Rethymnon geweest. Het terras, naast de Rimondi-fontein, is de magneet van het Galero Café. Het is groot en knus tegelijk. Ik heb er niet gegeten, maar alleen gedronken (zowel non-alcoholisch als alcoholisch).Bijna elke dag ging ik er wel even zitten om alle mensen uit veel, heel veel landen voorbij te zien slenteren. Een hard- en snelwerkend team van serveersters en kelners zorgt ervoor dat je snel van het juiste drankje wordt voorzien. Speciaal wil ik daarbij serveerster Anna noemen, die werkelijk iedereen op het terras op een juiste en vrolijke manier weet te benaderen. Een pareltje voor het horecavak.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Galero Café bekeken, bekeken ook

Rethymnon, Rethymnon Prefecture

In Galero Café geweest? Deel je ervaringen!