Travelocity
Orbitz.com
Booking.comUS$ 86
Expedia.comUS$ 90
Beoordeeld op 20 oktober 2019

Zeer gunstig gelegen hotel. Dicht bij strand en de oude stad Rethymnon.
Super schone kamers. Goed ontbijt.
Hotel wordt gerund door moeder en 2 zoons die echt alles doen om het de gast naar zin te maken.
Hotel Astali is alsof je thuis komt.

Een hotel waar we graag terugkomen.

Datum van verblijf: juni 2019
mariosk372, Owner van Astali Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 oktober 2019

Beoordeeld op 20 oktober 2019

Het is een gezellig en hotel gerund door een superlieve familie!Je wordt er steeds heel hartelijk ontvangen! Personeel is ook heel vriendelijk! Kamers zijn heel proper en ontbijt is goed.Komen er al jaren en voelt altijd aan als thuiskomen. Ligging is ook perfect! Kijken er al naar uit om volgend jaar terug gaan!

Datum van verblijf: september 2019

Beoordeeld op 20 oktober 2019

Hotel Astali is een hotel, waar we nu al meerdere jaren komen. Dit heerlijke hotel op een centrale ligging in Rethymno wordt geleid door de Fam. Kyrimakis. De familie en hun personeel staan dag en nacht voor je klaar. Ieder jaar weer een hoogtepunt.

Datum van verblijf: juni 2019

Beoordeeld op 20 oktober 2019

De kamers zijn op en top schoon. Vriendelijk personeel en eigenaren. Wij komen al voor de 10e keer en zin nog nooit teleurgesteld. Het ligt vlak bij het strand, de oude stad en restaurants. Alles op loopafstand.

Datum van verblijf: mei 2019

Beoordeeld op 1 september 2019

Het hotel ligt ideaal gelegen tussen het strand en het oude centrum met leuke winkeltjes en restaurant. Ook in de directe omgeving van het hotel veel supermarktjes en restaurants te vinden. Het hotel is kraaknet! De airco werkt zoals het moet. De douche waarover al zovelen hebben gesproken is geen probleem voor mij. Er is een frigo aanwezig en strijkplank. En ook een waterkoker en kleine bekertjes met lepeltje is aanwezig. De bedden slapen heerlijk. Personeel is zeer vriendelijk en er hangt een gemoedelijke sfeer. Ik heb niet het gevoel in een 2 sterren hotel te verblijven. Ze verdienen zeker meer sterren als het aankomt op al deze zaken zonet vermeld. Het ontbijt is meer dan voldoende en gevarieerd met zowel lokale als andere gerechten. Enkel het fruitsap is te zoet en niet vers. Dat zou nog beter kunnen.

Datum van verblijf: augustus 2019
Reistype: Reisde alleen
mariosk372, Owner van Astali Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 september 2019

Hello from Rethymno.

Thank you for choosing our hotel and taking some time to share your experience.
We will keep in mind everything you mention and we will do our best for this.
Thank you once more.
All the best.