• Zwembad
Bio Suites Hotel(Rethymnon)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 33% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 33% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 805 per nacht.

Achillion Palace(Rethymnon)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Apollon Hotel Apartments(Rethymnon)(Heel veel waar voor je geld!)
7 oktober 2017 beoordeeld

Weer terug geweest bij Astali in September en weer een zeer goede ervaring!
Eigenlijk is er weinig veranderd sinds ons vorige bezoek in Mei.
Perfect gelegen, zeer vriendelijk, behulpzaam en attent personeel. Zeer schoon en netjes. Ontbijt is goed verzorgd. Zeer gunstig gelegen, dichtbij strand en boulevard. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Eigenaren en personeel zijn TOP!

• Verbleef: september 2017, reisde met familie
4 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een aanrader. Geweldig hotel dat door familie (moeder en twee zoons) 24/7 wordt gerund. Staan constant voor je klaar. Zeer schone kamers en ontbijt is prima en goed verzorgd. Douche een beetje klein maar ben je snel aan gewend. Strand op nog geen 5 minuten lopen.
Als we weer naar Rethimnon gaan, boeken wij wederom dit hotel. Je ziet hier veel gasten die al meerdere malen hier zijn geweest.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
15 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Kleinschalig familiehotel met heel vriendelijk personeel! Kamers zijn klein maar schoon. Geen zwembad, maar wie heeft dat nou nodig met het strand op 150m afstand. In de avond loop je zo het oude centrum in waar je heerlijk kunt eten. Kortom, heel leuk hotel! Wij komen zeker nog een keer terug.

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Marios K, Owner van Astali Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 juli 2017

At first we would like to thank you for choosing our hotel for your holiday.
We are vey happy that you enjoied your stay and took some time to share you experience.
Thank you very much again and hope to see you again some time in the future.

12 juli 2017 beoordeeld

Wat een geweldig leuk hotel. Niet te groot. Na een paar dagen weet iedereen wie je bent en is er op elk moment van de dag een vriendelijk woord. De kamers zijn brandschoon en dat ze niet supergroot zijn is daardoor niet meer belangrijk. De badkamer is vrij klein, maar daar is heel goed mee te leven. Het hotel staat op een hele mooie plek. Vlak bij het strand en het oude, hele gezellige centrum. Zowel in het hotel als in de rest van Rethymon zijn de mensen ontzettend vriendelijk. Wij hebben twee fantastische weken vakantie gehad en komen zeker nog een keer terug.

• Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
4 juli 2017 beoordeeld

Als er meer rondjes waren in de waardering zou ik die ook vullen.
Grandioos familie hotel.
Wij komen er al 12 jaar en de meeste hotelgasten zijn ook stamgasten.
Dus wat kan je meer zeggen.
iedereen van het hotel doet zijn best om je een heel ontspannen vakantie te bezorgen. Vanaf de eigenares en haar zoons tot de huishoudelijke dienst.
Dus erg top.
Alvast spullen achter gelaten voor het volgend jaar

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner