Trip.com
Hotels.comUS$ 160
CheapTicketsUS$ 160
PricelineUS$ 153
Beoordeeld op 8 oktober 2019 via mobiele applicatie

Centraal gelegen hotel. Hartelijk ontvangst met zelfbereide limonade. We kregen van de gastvrouw direct tips ivm de stad en leuke authentieke eetgelegenheden (zeker niet de toeristische). De binnentuin straalt echt rust uit, schaduwrijk, prachtig in balans!! Met de waterpartij echt een plek om even te verpozen in de ligzetels. Ook het uitgebreid en vol van lokale lekkernijen ontbijt wordt hier geserveerd. Heel mooie setting om je dag te beginnen. De kamer had alle faciliteiten behalve afzuiging in de badkamer, die mistte ik weldegelijk. Ook de badkamer mocht iets groter als je er met twee volwassenen logeert. Toch een welverdiende score 5.

Datum van verblijf: oktober 2019
Iosif m, General Manager van Pepi Boutique Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 november 2019

Dear Stefan,

I would like to thank you for choosing to stay in our hotel and for posting your review regarding your experience.

We are truly happy to read that you have really enjoyed your time with us and that our facilities and services managed to meet your accommodation expectations.

All the staff and the management here at Pepi Hotel are sending our best regards and wishing to welcome you again in the near future.

Iosif Mamalakis
Hotel Manager

Beoordeeld op 21 augustus 2019 via mobiele applicatie

Erg vriendelijk personeel. En kamers worden dagelijks schoongemaakt!

Zeker een aanrader. Midden in oude centrum en op loopafstand naar het strand.
Hotel heeft mooie binnenplaats met fijm zwembadje en hele relaxte lig bedden.

Datum van verblijf: augustus 2019
Iosif m, General Manager van Pepi Boutique Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 september 2019

Dear guest,

Thank you for choosing to stay in our hotel and for posting your review regarding your experience. We are happy to read that you enjoyed your time and we are looking forward to welcome you again in the future!

Kind regards
Iosif Mamalakis
Hotel Manager

Beoordeeld op 12 februari 2019

mooie ruime kamer, alleen weinig daglicht, zal in de zomer niet uitmaken, maar tijdens ons verblijf in januari/februari wel. uitstekende bedden, voortreffelijk ontbijt, heel vriendelijk personeel, goede ontvangst

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 6 oktober 2018 via mobiele applicatie

Heel leuk stadshotelletje in het hart van de oude stad. Vriendelijke mensen , prima kamers. Alles op loopafstand. Het zwembad is eigenlijk een zwembak maar dat mocht de pret niet drukken. Heerlijk ontbijten of relaxen in de prachtige binnentuin.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 16 oktober 2017

Prachige kamers, perfecte ligging midden in de oude stad. Geluidsoverlast viel enorm mee. Schoon en fris. Zwembadje erg klein zo ook het balkon. Wij kunnen dit zeker aanraden. 15 minuutjes van het strand dus ideaal.

Kamertip: Kamer 8, schoon en mooi. Klein balkon met zicht op straat
Datum van verblijf: oktober 2017