Beoordeeld op 21 augustus 2019 via mobiele applicatie

Erg vriendelijk personeel. En kamers worden dagelijks schoongemaakt!

Zeker een aanrader. Midden in oude centrum en op loopafstand naar het strand.
Hotel heeft mooie binnenplaats met fijm zwembadje en hele relaxte lig bedden.

Datum van verblijf: augustus 2019
Iosif m, General Manager van Pepi Boutique Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 september 2019

Dear guest,

Thank you for choosing to stay in our hotel and for posting your review regarding your experience. We are happy to read that you enjoyed your time and we are looking forward to welcome you again in the future!

Kind regards
Iosif Mamalakis
Hotel Manager

Beoordeeld op 12 februari 2019

mooie ruime kamer, alleen weinig daglicht, zal in de zomer niet uitmaken, maar tijdens ons verblijf in januari/februari wel. uitstekende bedden, voortreffelijk ontbijt, heel vriendelijk personeel, goede ontvangst

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 6 oktober 2018 via mobiele applicatie

Heel leuk stadshotelletje in het hart van de oude stad. Vriendelijke mensen , prima kamers. Alles op loopafstand. Het zwembad is eigenlijk een zwembak maar dat mocht de pret niet drukken. Heerlijk ontbijten of relaxen in de prachtige binnentuin.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 16 oktober 2017

Prachige kamers, perfecte ligging midden in de oude stad. Geluidsoverlast viel enorm mee. Schoon en fris. Zwembadje erg klein zo ook het balkon. Wij kunnen dit zeker aanraden. 15 minuutjes van het strand dus ideaal.

Kamertip: Kamer 8, schoon en mooi. Klein balkon met zicht op straat
Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 14 oktober 2017

Positief: de hygiene is geweldig: alles schoon, geen twijfel over. Het appartement zelf ook (materialen, afwerking, ruimte, luxe), evenals het personeel (vriendelijk, attent, meedenkend). De tuin is ook erg fijn, evenals de locatie.

Negatief: wij hadden een appartement aan de voorkant. Dat betekent veel meer geluid dan we hoopten. Het geluid van het terras zelf (gepraat, muziek) gaat nog wel en is gezellig te noemen, maar het geluid 's ochtends van versleepte spullen (metaal over steen, heerlijk) en een gekke bromtoon die rond half negen startte en een uur aanhoudt, voelde als een stevig minpunt. Was dit er niet bij, dan hadden we zonder problemen een 9 of een 10 gegeven.

Kamertip: Als je boekt, neem dan een kamer die niet aan de straatkant ligt.
Datum van verblijf: oktober 2017