Beoordeeld op 25 augustus 2018 via mobiele applicatie

De prijs kwaliteit verhouding klopt.
Het is een vriendelijk hotel. Ziet er netjes uit.
Het zwembadcgedeelte is goed onderhouden.
Er is enkele keren per week avond-zwemmen, wat erg leuk is.
De kamers zijn sterk verouderd en de poetsploeg zou wel wat meer tijd per kamer mogen krijgen.
De bedden lagen geweldig!
Het ontbijt is er goed en het avond eten is ook goed te doen.
Het hotel ligt op ca 150 meter van het zandstrand.
Het is een dikke 10 minuten lopen tot in de oude stad. De wandeling kun je langs het strand/ boulevard maken.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 13 augustus 2018

Wij waren voor het eerste keer op Kreta en ook in deze hotel. Wij komen zeker terug. Personeel van het hotel, restaurant en bar doen alles dat indereeen zich thuis voelt . Hotel lig Lekker dichtbij centrum en meteen aan het strand. Persoonlijk vond ik eten van het half pension niet zo geweldig maar misschien lig dat ook aan mij. In de beurt zijn genoeg restaurantjes dat je goed en voor weinig kan eten

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 21 maart 2018 via mobiele applicatie

Heel goede ligging, op wandelafstand van het centrum en dichtbij strand. Lekker eten, niet zo uitgebreid. Heel ruim appartement en groot balkon. Jammer dat zwembad al om 18u sluit. Vriendelijk personeel. Snacks goed en niet duur.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 19 maart 2018

Voor een ontspannen vakantie op steenworp van het strand een prima hotel. Mooi zwembad, mooie kamers en rustig hotel. Eten is goed. Personeel is vriendelijk.
Voor gezinnen zijn er extra grote kamers. Ondanks de ligging in een smalle straat toch een prima en relaxte vakantie gehad hier. Twee minuten van het strand verwijderd.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 8 oktober 2017 via mobiele applicatie

bio Suites is een goed hotel. De bediening is heel vriendelijk. Ontbijt en diner zijn goed maar wel massaal. Veel variatie, smaak en temperatuur van het eten soms iets minder. Fijn zwembad, goede kamer (2 kamer appartement voor 3 personen voldoet prima, ruim balkon. Binnen 2 minuten sta je op het strand en de boulevard. De oude stad ligt op ongeveer 10 tot 15 minuten lopen. In directe omgeving van hotel zijn diverse bars restaurants en supermarktjes. In de oude stad nog veel meer leuke restaurants, mooie oud straatjes en winkeltjes.

Datum van verblijf: oktober 2017