• Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 228 per nacht.

Cretan Sun(Platanias)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Bio Suites Hotel(Rethymnon)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Grand Leoniki Residence(Platanias)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Apollon Hotel Apartments(Rethymnon)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
US$ 1.230
Orbitz.com
26 juni 2017 beoordeeld

Kamer (superior room) was modern, praktisch en luxueus maar klein met voor terras een gigantische boom die elk verder zicht ontnam (geen zicht op tuin, zoals brochure stelt). Vriendelijke receptioniste, 2 formulieren manueel invullen (hallo digitalisering!) is achterhaald wanneer je via internet hebt geboekt (en via mastercard betaald, unrefundable). Neem dan copy van ID. Prima cleaning staff. Lekker en gevarieerd eten met ruim aanbod in self-service. Een fles wijn aan tafel is geen optie omdat je de tijd niet hebt om er rustig van te genieten. Parkeerplaatsen hotel zijn zeer beperkt (2) wat voor de nodige stress zorgt wanneer je van een trip terug het hotel bereikt (terwijl er nodeloos 2 plaatsen voor een 10-tal fietsen worden voorzien (geen fiets gezien). Eén lift voor een middelgroot hotel is gewoon te weinig en zorgt voor lange(re) wachttijden. Mooi privé strand met strandstoelen en parasols. Zwembad aan hotel wordt niet gebruikt (te klein, vlak aan restaurant, enkel voor de foto's). Restaurant manager was vriendelijk maar ze ging gebukt onder de stress. Eindconclusie degelijk maar voor 5 sterren niet top.

Kamertip: kies voor een grote kamer met zicht op zee.
  • Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
16 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben vier nachten in dit prachtige hotel mogen verblijven. Het is een absolute aanrader. Het hotel is goed onderhouden, de badkamer is modern met een heerlijke douche waar ook zeker voldoende water uitkomt. Dat hebben wij wel anders meegemaakt op Kreta. De bedden zijn wat ons betreft aan de zachte kant maar dat is smaak. Wij hadden zijzicht zee geboekt en ook gekregen. De kamer werd dagelijks schoongemaakt inclusief schone handdoeken. Het ontbijt was zeer uitgebreid.
Tegenover het hotel is het strand, strandbedjes zijn gratis en er is bediening op het strand. Badlaken kun je bij de receptie halen.
Echt een aanrader dit hotel.

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
13 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Nabij het centrum van Rethymnon ligt het moderne hotel Kriti beach. Tijdens onze vakantie hadden wij logies met ontbijt. Een zeer uitgebreid en heerlijk ontbijt. Kamers zijn keurig. Hotel is ook schoon. Centrum ligt op loopafstand. Vriendelijk personeel. Nadeel is wel dat er een klein zwembad is, maar het hotel ligt aan het strand. Een van de beste hotels van Rethymnon.

Verbleef: september 2016, reisde met familie
6 juni 2016 beoordeeld

zeer goed hotel, vriendelijk persoon, heel proper, goede ligging op wandelafstand van de oude stad en vlakbij het strand. Een echte aanrader.
Ik zelf zou nooit nog half pension boeken daar, er is zoveel keuze in de oude stad van Rethymnon.

Kamertip: zeker kamer met zeezicht boeken
  • Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
22 mei 2014 beoordeeld

Heel schoon en gezellig hotel. Minpunten waren er eigenlijk niet, alleen de portier was niet zo slim, die stuurde ons naar de verkeerde kamer. Verder gezellig aan de boulevard! En de straat over en je zit op het strand! Tevens vind Kreta een mooi en gezellig eiland.

• Verbleef: juli 2013