29 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel is me goed bevallen. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn schoon en worden elke dag schoon gemaakt. Er maar liefst 3 zwembaden en er zijn zelfs kamers met prive zwembad. Het eten is goed, er is veel keuze en het smaakt lekker. Het enige nadeel is dat als je slecht ter been bent, het niet aan te raden is. Zo moet je twee bergen op lopen als je naar de eetzaal gaat. Maar verder niks op aan te merken, een echte aanrader! Wij hadden dit hotel geboekt via Corendon op basis van allinclusive. Dit is ideaal je kunt de hele dag door drinken en eten. En lekkere cocktails halen. De vlucht met Corendon was ook goed bevallen!

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
28 mei 2018 beoordeeld

wij hadden een all inclusive het eten was goed uitstekende kamer iedere dag schone handdoeken en badlakens het resort ligt wel wat afgelegen wel rijd er regelmatig een busje tegen een kleine vergoeding naar het strand

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb een prima vakantie gehad hier. We hadden een verkeerde kamer en dit is super opgelost. Ze waren zeer behulpzaam.
Ik vond t resort er netjes uitzien overal.
Eten vond ik goed, soms idd niet heel warm, maar als je wil kun je genoeg varieren iedere dag.
Hostess van corendon was ook zeer behulpzaam en had altijd tijd als we iets vroegen.
Er zijn wel verscheidene hellingen en voor mensen slecht ter been lastig of degene die de kloof hebben gelopen, is t de dgn daarna best pittig (eigen ervaring) maar te doen.
Prijs /kwaliteit is t zeker een aanrader, je krijgt waar voor je geld

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
23 mei 2018 beoordeeld

Over het algemeen zijn de werknemers en werkneemsters daar erg behulpzaam en vriendelijk.
eerste twee dagen waren voor ons minder, we zaten in kamer 306 en dat is echt een afrader, geen plaats om te buiten te zitten en totaal geen ventilatie in die kamer waardoor het erg vochtig was.
Voor andere mensen die deze kamer gaan krijgen, zou ik aanraden om meteen bezwaar te maken.
Gelukkig kregen we na twee dagen een andere kamer en die was wel perfect.
Eten was er niet slecht, genoeg keuze om de week mee door te komen, maar niet altijd even goed op temperatuur.
ligging tegen de bergwand is erg mooi, misschien voor sommige mensen wat nadelig ivm omhoog en omlaag lopen.
koffers worden overigens netjes met een golfkarretje naar de kamers gebracht.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel ligt mooi in een bergwand gebouwd. Prachtige ligging maar minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Het personeel in het restaurant en de bars is zeer vriendelijk. Wij hadden een zeer ruime kamer/ appartement met privé zwembad. Andere gasten hadden minder geluk maar kregen na het indienen van een klacht betere accomodaties toegewezen.
Het eten was redelijk. Salade bar met voldoende keuze. Pizza’s waren heerlijk. Nauwelijks wifi ( en ook nog alleen bij de receptie). Uitsluitend Griekse tv zenders. Het hele hotel was erg proper. Prachtige zwembaden met uniek uitzicht op zee. Een auto huren is vanwege de ligging min of meer een must.
Prima prijs kwaliteitverhouding maar geen vijf sterren.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner