Vandaag geopend: 08:00 - 19:15

vanaf US$ 572,88
vanaf US$ 57,48
vanaf US$ 168,49
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Groot fort. Voor de 65+ prijs prima. Maar ik zou er geen € 10,- voor over hebben. Dat is echt teveel.

Datum van activiteit: september 2019
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Voor €4 heb je hier 1,5h vermaak. Je moet wel even aan plattegrond pakken en wat lezen.
Het fort heeft bijzonder mooi uitzicht en een rijke geschiedenis.
Gewoon leuk!

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 12 augustus 2019 via mobiele applicatie

Dit ford is zeker de moeite waard om te bezoeken. Met name bet uitzicht over Rethimnon is erg mooi. Mijn advies is echter wel om niet midden op de dag te gaan, vanwege de warmte (in de zomer).

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 8 augustus 2019 via mobiele applicatie

We wilden hier niet echt naar toe, want we hebben niet zoveel met Venetiaanse forten (als er ook nog zoveel andere leuke dingen te doen zijn ;-), maar dit was toch wel de moeite waard. We hebben heerlijk gewandeld en het hele fort ‘omgetrokken’, en konden zo van het uitzicht op Rethymnon en de zee genieten. In het moskeetje hing een mooie tentoonstelling van een fotograaf, wiens naam mij ontschoten is. Leuk!

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 1 augustus 2019 via mobiele applicatie

Leuk om te bezoeken en van de uitzichten te bekijken. De historie van het fort had beter uitgelegd kunnen worden. Verder niet heel bijzonder.

Datum van activiteit: juli 2019