“Matig”

Vanaf
Oude paleis van Knossos Tour
Geclassificeerd als nr. 9 van 40 dingen om te doen in Rethymnon
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben deze bezichtiging niet als bijzonder ervaren. Leuk om even rond te lopen, maar met een half uur stonden we weer buiten en hebben we meer plezier beleefd in het oude centrum

18 mei 2018 beoordeeld

Deze burcht is het opvallenste punt van Rhetymno. We waren er op een goed moment, niet druk en niet te warm. Burcht wordt steeds meer opgeknapt en de aanwezigheid van stopcontacten, Ict-contactpunten doen een beetje raar aan. Nog even en je loopt er met WiFi aansluiting rond en dat vind ik wat jammer. Kon me niet goed inleven hoe de burcht zijn dienst in de oudheid heeft gedaan en dat was jammer. Toegang: 3-4 Euro pp. Fair voor hetgeen geboden werd. Geen “must see” en dus geen aanrader.

15 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Entree = 4 euro pp
Het is mooi vanwege de vergezichten. Je loopt er al gauw een uur want het is best groot.

12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De bordjes bij de gebouwen ontbraken waardoor niet altijd duidelijk was wat het gebouw vroeger was. Wel een mooie locatie om foto’s te maken

Bekijk meer beoordelingen
5 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig fort; het bezoeken waard. Een leuke combi met een bezoek aan het gezellige centrum van het oude Rethymnon.

Reizigers die The Venetian Fortezza bekeken, bekeken ook

Rethymnon, Rethymnon Prefecture

In The Venetian Fortezza geweest? Deel je ervaringen!