Beoordeeld op 16 mei 2019 via mobiele applicatie

We waren met 3 stellen een weekje in de mooie studio’s van Ria en Jeroen .
Alles was aanwezig en de studio’s waren gezellig ingericht.

We hadden het geluk dat we na een prachtige bloemenwandeling met als gids Jeroen,terecht kwamenin een heus dorpsfeest( 1mei dag van de arbeid en het begin van de zomer ).De Kretenzers nodigde ons van harte uit en het eten werd met ons gedeeld en we moesten natuurlijk met iedereen proosten,jamas zoals ze dat daar zeggen,een unieke ervaring.

In de stad Rhethymnon hebben we ook een gezellige avond gehad met live Griekse muziek,we genoten van de zang en dans,deze stad is zeker de moeite waard om te bezoeken

Jeroen gaf ons ook tips van leuke eetgelegenheden in de buurt,we aten daar heerlijke streekgerechten,we hebben er van genoten.

Maar bovenal een geweldige plek bij Jeroen en Ria op de berg met mooie uitzichten en als je wilt een heerlijke duik in het zwembad.

Datum van verblijf: mei 2019
Jeroenenria, Eigenaar van Footscapes of Crete, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juni 2019

Dank je wel voor deze geweldige review. Voor ons heel belangrijk te weten dat gasten tevreden huiswaarts keren. Daar doen we het voor.
Jullie als groep hier was heel leuk en gezellig.
Ook wij vonden het een zeer geslaagde week.
Best voor herhaling vatbaar.
Dank jullie wel.

Beoordeeld op 29 april 2019

We logeerden 10 nachten in studio 'Selene'. Op het terrein bevinden zich 3 studio's, het huis van de eigenaren en een Pod. Ook vanuit de studio heb je prachtig uitzicht. Voor en achter bevindt zich je eigen terras/balkon met voldoende privacy. De studio is modern, licht en gezellig ingericht, de inventaris is erg compleet. Als welkomstattentie stond er allerlei lekkers voor ons klaar, erg leuk! De eerste ochtend genoten we van een luxe ontbijt; dit was heel uitgebreid en lekker. Het bed was prima, de douche perfect. Er is geen televisie aanwezig, maar die hebben we niet gemist. Binnen is er geen WiFi-ontvangst, maar wel 4G. In de studio ligt veel informatie over de omgeving en er zijn Nederlandse en Engelse boeken en wat spelletjes. Een aanrader is het wandelen onder leiding van Jeroen, wij kozen voor de 'bloemenwandeling'. Jeroen geeft op verzoek sowieso veel informatie en tips over de streek.
Ria en Jeroen stonden steeds voor ons klaar, het ontbrak ons aan niets.
We hebben echt genoten van ons verblijf, het eiland, het Griekse eten, de vriendelijke mensen en de prachtige natuur. Het zwembad hebben we niet geprobeerd, het water werd niet warmer dan 17 graden. Wie weet een volgende keer als het weer wat warmer is:)

Datum van verblijf: april 2019
footscapes, Eigenaar van Footscapes of Crete, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 mei 2019

Beste Judith & Teunis
Dank je wel voor jullie prachtige review. Jullie hebben mooi omschreven hoe jullie het verblijf hier ervaren hebben. We zijn er blij mee. Dank jullie wel. We hopen jullie nog eens hier te e mogen ontvangen.
Jeroen en Ria

Beoordeeld op 30 september 2018

Even het steile pad op en dan is het genieten! Het appartement is ruim en van alle gemakken voorzien, het zwembad heerlijk, het uitzicht en de rust magnifiek en de prachtige omgeving het ontdekken méér dan waard. Alleen al daarvoor zou je wel altijd willen blijven. Wat het echt onvergetelijk maakt is de hartelijke, warme en persoonlijke aandacht van Ria en Jeroen. Superlieve mensen die er werkelijk alles aan doen om je je thuis te laten voelen en dat is gelukt! Het was een top week!

Datum van verblijf: september 2018
Jeroenenria, Eigenaar van Footscapes of Crete, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 oktober 2018

Hallo Yvon en Michel,
Wat een prachtige recensie. Maar de gasten bepalen zeker ook de sfeer. En die was goed. Jullie waren heel enthousiaste, nette en lieve gasten. Wij hebben ook van jullie genoten. Dank je wel.

Beoordeeld op 19 juli 2018 via mobiele applicatie

Een héérlijke locatie waar je zalig tot rust kan komen in een huisje van alle gemakken voorzien. Fantastische uitzichten zowel aan de voor- als achterkant. Een super gastvrij ontvangst met lekkers. Een zalig zwembad waar je prima kan afkoelen en bij kan liggen, dichtbij het gezellige Rethimno en kleine restaurantjes .... kortom ... een absolute aanrader!!!

Datum van verblijf: juli 2018
footscapes, Eigenaar van Footscapes of Crete, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juli 2018

Ontzettend bedankt voor jullie mooie review. Wij vonden het ook erg leuk om jullie hier te mogen ontvangen. Heel veel groeten uit Kastellos van ons.

Beoordeeld op 23 juni 2018

2,5 week studio eos gehuurd. Op zoek naar rust, centrale ligging, zwembad, wandelmogelijkheden en zon. En laten we dat allemaal gevonden hebben bij footscapes. De aandacht die Jeroen en Ria hebben voor jou als gast maar ook voor omgeving is heerlijk. Kleine lekkere hapjes, tips, compleetheid vd inrichting vd studio, wandeltocht vol afwisseling, 'watermanagement' en een goed gesprek maakte onze vakantie compleet.
Auto is eigenlijk wel een must, er is goede parkeergelegenheid op terrein. Opgeslagenbij 'onze favorieten', zeker van plan nog eens terug te komen. Petra en Hans

Datum van verblijf: juni 2018
footscapes, Eigenaar van Footscapes of Crete, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juni 2018

Dag Petra en Hans. Dank jullie wel voor de mooie review. Fijn dat jullie onze gast waren en dat jullie genoten hebben van de rust, ruimte en het prachtige eiland. Ook bedankt, Hans, dat je je taak als watermanager zo gedreven op je nam.