Beoordeeld op 30 september 2018

Even het steile pad op en dan is het genieten! Het appartement is ruim en van alle gemakken voorzien, het zwembad heerlijk, het uitzicht en de rust magnifiek en de prachtige omgeving het ontdekken méér dan waard. Alleen al daarvoor zou je wel altijd willen blijven. Wat het echt onvergetelijk maakt is de hartelijke, warme en persoonlijke aandacht van Ria en Jeroen. Superlieve mensen die er werkelijk alles aan doen om je je thuis te laten voelen en dat is gelukt! Het was een top week!

Datum van verblijf: september 2018
Jeroenenria, Eigenaar van Footscapes of Crete, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 oktober 2018

Hallo Yvon en Michel,
Wat een prachtige recensie. Maar de gasten bepalen zeker ook de sfeer. En die was goed. Jullie waren heel enthousiaste, nette en lieve gasten. Wij hebben ook van jullie genoten. Dank je wel.

Beoordeeld op 19 juli 2018 via mobiele applicatie

Een héérlijke locatie waar je zalig tot rust kan komen in een huisje van alle gemakken voorzien. Fantastische uitzichten zowel aan de voor- als achterkant. Een super gastvrij ontvangst met lekkers. Een zalig zwembad waar je prima kan afkoelen en bij kan liggen, dichtbij het gezellige Rethimno en kleine restaurantjes .... kortom ... een absolute aanrader!!!

Datum van verblijf: juli 2018
footscapes, Eigenaar van Footscapes of Crete, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juli 2018

Ontzettend bedankt voor jullie mooie review. Wij vonden het ook erg leuk om jullie hier te mogen ontvangen. Heel veel groeten uit Kastellos van ons.

Beoordeeld op 23 juni 2018

2,5 week studio eos gehuurd. Op zoek naar rust, centrale ligging, zwembad, wandelmogelijkheden en zon. En laten we dat allemaal gevonden hebben bij footscapes. De aandacht die Jeroen en Ria hebben voor jou als gast maar ook voor omgeving is heerlijk. Kleine lekkere hapjes, tips, compleetheid vd inrichting vd studio, wandeltocht vol afwisseling, 'watermanagement' en een goed gesprek maakte onze vakantie compleet.
Auto is eigenlijk wel een must, er is goede parkeergelegenheid op terrein. Opgeslagenbij 'onze favorieten', zeker van plan nog eens terug te komen. Petra en Hans

Datum van verblijf: juni 2018
footscapes, Eigenaar van Footscapes of Crete, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juni 2018

Dag Petra en Hans. Dank jullie wel voor de mooie review. Fijn dat jullie onze gast waren en dat jullie genoten hebben van de rust, ruimte en het prachtige eiland. Ook bedankt, Hans, dat je je taak als watermanager zo gedreven op je nam.

Beoordeeld op 6 juni 2018

Een echte aanrader als je van de natuur, een mooi uitzicht en rust wilt genieten.
De eigenaren, Jeroen en Ria, zijn gastvrij, vriendelijk, behulpzaam. Veel nuttige , praktische informatie is aanwezig in de schone, sfeervolle studio.
Jeroen kan je veel vertellen over de leefwijze en cultuur van de bevolking en op verzoek kun je Jeroen inhuren als gids voor prachtige wandelingen op het eiland. Bij thuiskomst is het dan ook weer heerlijk een frisse duik te nemen in het mooie zwembad.

Datum van verblijf: mei 2018
footscapes, Eigenaar van Footscapes of Crete, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juni 2018

Dank jullie wel voor deze mooie review. Het was fijn om jullie hier als gast te hebben. Goed om te lezen dat jullie er zo van genoten hebben.
Groeten uit Kreta. Ria en Jeroen

Beoordeeld op 22 mei 2018

Prima verzorgd, lieve behulpzame eigenaren. Rustige ligging (van drie appartementen) in het midden van het eiland dus zowel snel bij de noord en de zuidkust. Eigenaren geven goede tips uitstapjes/restaurants/eventuele wandelingen. Weten veel van de gebruiken en historie van Kreta. Halverwege de week wordt het beddengoed en de handoeken gewisseld. Super zwembad (fijn na een dagje weg).

Datum van verblijf: mei 2018
Jeroenenria, Eigenaar van Footscapes of Crete, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 mei 2018

Hallo Elmo, jullie waren ook super gasten! Dank je wel voor de mooie review. Alle liefs ook voor Henny. Jeroen en Ria