“uitgebreide lunch”

Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld

Met een uitgebreide kaart + een vriendelijke gastheer haalt men de mensen binnen.
bediening spontaan en vriendelijk.Met 6 personen diverse gerechten op tafel laten zetten.Greedch salad, Tonijn salad, calamaris, inktvisringen,sardines,dorade en meatballs.Alle gerechten voldeden aan de verwachtingen.Hoewel dit een toeristenrestaurant is zijn de geboden gerechten van goede kwaliteit.Witte wijn pastte goed bij de visgerechten.Prijzen waren zeer redelijk en in verhouding.raki werd ons in ruime mate aangeboden na afloop.Dit is een goed resaturant.

28 mei 2018 beoordeeld

Tijdens ons verblijf in Summer Dream, verscheidene dagen bij La Mare aan het strand vertoefd.
De ligbedjes en parasol waren gratis, en wij werden aan strand bediend met eten en drinken.
Na het zonnen altijd nog even 'n dorstlesser genomen bij la mare, alvorens naar huis (Summer Dream) terug te keren. Heerlijk gewoon.
Altijd vriendelijke en prettige bediening.
Groetjes van de zon aanbidders, Ellie&Wiel

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke plek aan het strand met parasols en bedjes en fijne verzorging.
In hun restaurant heerlijk genieten van een lekker drankje en een prachtig uitzicht op zee

12 juli 2017 beoordeeld

Heerlijk gegeten ligt aan de boulevard dus gezellig uitzicht op zee.Leuk personeel en iedere vrijdag live muziek

3 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze zoektocht naar heerlijk Grieks eten is hier beloond. De stifado was heerlijk gekruid met mals vlees, de moussaka en pastitio waren ook super lekker. De wijnbladeren gewoon verslavend. We zijn er meerdere keren terug geweest en hebben ook de zorba dans geleerd.

Reizigers die La Mare bekeken, bekeken ook

Rethymnon, Rethymnon Prefecture

In La Mare geweest? Deel je ervaringen!