“Best leuk.”

Van tevoren boeken
Meer info
US$ 164,64*
Vanaf
Crete Monasteries, Villages, and Countryside ...
Geclassificeerd als nr. 1 van 91 dingen om te doen in Rethymnon
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Beetje rommelig klooster, maar daardoor ook wel weer charmant. Leuke tussenstop tijdens een rondrit door de omgeving. Wij combineerden met een bezoek aan Plakias, druipsteengrot en een ritje door een kloof.

29 mei 2018 beoordeeld

Het klooster is eenvoudig en redelijk onderhouden, met een interessante historische rol tijdens het verzet tegen Turkije

27 mei 2018 beoordeeld

Vanaf Rethimnon is dit een "korte" uitstap met de wagen maar het is een prachtig klooster met een mooi verhaal.

22 mei 2018 beoordeeld

Je moet het gezien hebben om de geschiedenis te begrijpen.
Ben je in de omgeving ga dan zeker een bezoekje brengen.

Bekijk meer beoordelingen
17 mei 2018 beoordeeld

Hoewel wij geen religieuze achtergrond hebben is dit iets wat je eens gezien moet hebben. In de tijd dat wij er waren (begin mei) stond het klooster vol met bloemen en speciaal allemogelijke soorten rozen stonden in bloei.Er was nu ook een nieuw museum te bewonderen, en voor het entreegeld van 2€ hoef je het niet te laten. Dit klooster heeft ook een rol gespeelt in de geschiedenis van Kreta!

Reizigers die Monastery of Arkadi bekeken, bekeken ook

Rethymnon, Rethymnon Prefecture

In Monastery of Arkadi geweest? Deel je ervaringen!