“Fantastische salade voor een schappelijke prijs”
Beoordeling van Agrilia Restaurant Rethymno

Agrilia Restaurant Rethymno
Geclassificeerd als nr. 66 van 446 Restaurants in Rethymnon
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Net aangekomen op Kreta en in Rethymnon. Als lunch hebben we beiden een salade besteld. Mooi opgediend op een groot bord en met alleen maar verse producten. En dat voor nog geen €9 per salade! Aanrader.

Datum van bezoek: september 2019

6 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De zeer leuke beleefde en respectvolle obers nl. Vajios, Amos zijn zeker aan te raden owv service, vriendelijkheid en discretie. Traditioneel Grieks eten zeker aan te raden!

Datum van bezoek: september 2019
10 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangeraden door hotelier nadat ik vroeg om ‘restaurant dicht in de buurt met zicht op zee’. Het heeft alles om een toeristenval te zijn: obers die volk binnenlokken, een zeer uitgebreide kaart, enkel toeristen bevolken het etablissement. Echter, het personeel was vriendelijk, de kwaliteit van de gerechten was goed zonder meer, de prijzen correct en op het eind kwam een klein gerechtje als dank.

Datum van bezoek: juli 2019
20 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een bijzonder goed restaurant!
Even een Griekse lunch, met Griekse salade, gehaktballetjes in tomatensaus, tzatziki, en een grote fles bronwater met bubbels. Het uitzicht over zee, grandioos.
Het voedsel prima, van mij hadden er meer Griekse saladekruiden over de salade gemogen. Ik vond deze nu te neutraal

Maar een plaats om vaker naartoe te gaan. Het personeel in de bediening PRIMA!

Datum van bezoek: september 2018
KostasP1496, Owner van Agrilia Restaurant Rethymno, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 september 2018

Thank you so much for your kind review. We are always trying for the best in quality and service!

13 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke en snelle bediening. Heel goed en echt Grieks eten. Ik ben geen grote eter en de portie was voor mij meer dan voldoende, wellicht voor de grotere eter net iets te weinig aan alleen een hoofdgerecht.

In tegenstelling tot andere restaurants hier echt Grieks eten, de rest is teveel berust op het toerisme, hier dus een grote pré als je op zoek bent naar iets lokaals.

Verder aan de kust met leuk uitzicht. Wij zijn hier een paar keer terug geweest. Ik raad dit restaurant aan!

Datum van bezoek: september 2018
KostasP1496, Owner van Agrilia Restaurant Rethymno, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 september 2018

Reizigers die Agrilia Restaurant Rethymno bekeken, bekeken ook

Rethymnon, Rethymnon Prefecture

In Agrilia Restaurant Rethymno geweest? Deel je ervaringen!