TripAdvisor
Rethymnon
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Echt heel erg lekker en leuk!”
Beoordeling van Hercules

Hercules
Geclassificeerd als nr. 3 van 446 Restaurants in Rethymnon
14 september 2019 beoordeeld

Heerlijk eten en leuke bediening! Eerlijk gezegd vond ik dit restaurant veel beter dan de andere 'hoog genoteerden' in Rethymno....Bediening is overal wel plezierig maar wat het eten betreft steekt deze er ver boven uit...zowel vlees- als vis gerechten.
Bovendien een persoonlijke benadering van het personeel en eigenaar die niet 'over the top' is.
Echt een aanrader!

Datum van bezoek: september 2019
HerculesRestaurant, Owner van Hercules, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 september 2019

Dear HenkE32,
Thank you for your perfect review and your amazing words!
It makes us happy that you have distinguished us among the restaurants you have visited in Rethymno!
It is our goal to offer top quality food and services!
Thank you again for recommending us to others!
We hope to see you again soon!
Best wishes,
Hercules Restaurant team

13 september 2019 beoordeeld

Het eten was erg lekker en het personeel was vriendelijk! We hadden ook een heel lekker toetje erbij!

Dear sannebenn,
Thank you for your perfect review!
It is our goal to offer top quality food and services!
We hope to see you again soon!
Best wishes,
Hercules Restaurant team

12 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten, aardige bediening die de hele avond blijven rennen en aan het eind nog iets weggeven. Prijs/kwaliteit is uitstekend, echt een typisch Grieks restaurant zo ziet het er ook uit.

7 september 2019 beoordeeld

Heerlijk eten en vriendelijke bediening echt een aanrader! Je kan er voor een leuk prijsje eten!!!!!

Datum van bezoek: september 2019
HerculesRestaurant, Public Relations Manager van Hercules, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 september 2019

Dear Puck W,
Thank you for your beautiful review!
It is our main goal to offer top quality food and services! We hope to see you again soon! Best wishes, Hercules team

5 september 2019 beoordeeld

Keurig eten netjes personeel gezellig uitzicht op het water , keurig nog een bordje fruit en lekker raki

Datum van bezoek: september 2019
HerculesRestaurant, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων van Hercules, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2019

Dear Lucassie13, thank you so much for your review! Your feedback fills us with joy and helps us work hard towards our goal; to offer top quality food and services. We are looking forward to seeing you again. Best wishes, Hercules Team

Reizigers die Hercules bekeken, bekeken ook

Rethymnon, Rethymnon Prefecture

In Hercules geweest? Deel je ervaringen!