“Erg lekker!”
Beoordeling van Hercules

Hercules
Geclassificeerd als nr. 3 van 446 Restaurants in Rethymnon
4 weken geleden beoordeeld

Het eten was erg lekker en het personeel was vriendelijk! We hadden ook een heel lekker toetje erbij!

Datum van bezoek: september 2019
HerculesRestaurant, Owner van Hercules, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Dear sannebenn,
Thank you for your perfect review!
It is our goal to offer top quality food and services!
We hope to see you again soon!
Best wishes,
Hercules Restaurant team

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten, aardige bediening die de hele avond blijven rennen en aan het eind nog iets weggeven. Prijs/kwaliteit is uitstekend, echt een typisch Grieks restaurant zo ziet het er ook uit.

7 september 2019 beoordeeld

Heerlijk eten en vriendelijke bediening echt een aanrader! Je kan er voor een leuk prijsje eten!!!!!

Datum van bezoek: september 2019
HerculesRestaurant, Public Relations Manager van Hercules, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 september 2019

Dear Puck W,
Thank you for your beautiful review!
It is our main goal to offer top quality food and services! We hope to see you again soon! Best wishes, Hercules team

5 september 2019 beoordeeld

Keurig eten netjes personeel gezellig uitzicht op het water , keurig nog een bordje fruit en lekker raki

Datum van bezoek: september 2019
HerculesRestaurant, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων van Hercules, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2019

Dear Lucassie13, thank you so much for your review! Your feedback fills us with joy and helps us work hard towards our goal; to offer top quality food and services. We are looking forward to seeing you again. Best wishes, Hercules Team

5 september 2019 beoordeeld

Prijs kwaliteit was goed het eten was heerlijk en het personeel erg vriendelijk! Kortom een echte aanrader!

Datum van bezoek: september 2019
HerculesRestaurant, Public Relations Manager van Hercules, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2019

Dear Cyna2805,
Thank you for your perfect rating and for recommending us to others. We are happy that you enjoyed your meal at Hercules! We are looking forward to seeing you again! Best wishes, Hercules team

Reizigers die Hercules bekeken, bekeken ook

Rethymnon, Rethymnon Prefecture

In Hercules geweest? Deel je ervaringen!