“Geweldig”
Beoordeling van Sofra

Sofra
Geclassificeerd als nr. 12 van 446 Restaurants in Rethymnon
Beschrijving: Het doel van restaurant Sofra is om haar gasten de beste ervaring te bieden. Onze bekroonde chef-kok werkt met de meest verse producten. We hebben een selectie van oud vlees, zeevruchten, mediterrane gerechten met een brede selectie drankjes. Ervaar het zelf, bezoek ons in het oude centrum van Rethymno, Kreta.
4 weken geleden beoordeeld

Heerlijk gegeten! Goede bediening en klant- en service gericht. En de beste wijn van Kreta! Prachtige ambiance!

Datum van bezoek: september 2019
ASpanda, Public Relations Manager van Sofra, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Thank you for your review. We're happy to hear you enjoyed yourself and our wine. Looking forward to seeing you again.

12 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben er in 2 weken 5 keer gegeten. Heerlijk. Lekkere voorgerechten zoals feta bouyourdi, gevulde champignons etc. Maindishes ook super lekker en dan niet te vergeten het dessert ekmek kantaifi. Christof is echt een super kok en de eigenaar met zijn bediening echt geweldig. Zoals wij zagen we regelmatig mensen terugkomen. Dat zegt genoeg denk ik

Datum van bezoek: september 2019
ASpanda, Public Relations Manager van Sofra, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 september 2019

Its was a pleasure having you visit us 66edwin66. Thank you for the review and recommendation. We aim to please. Hope to see you again.

11 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker eten, wij zijn hier meedere keren geweest, heel gastvrij! Incl raki en heerlijke toetjes!! Wij hebben nog nooit zo een lekker stiffado gegeten! Top restaurant!

Datum van bezoek: september 2019

Mr Savannahvanrijn. We aim to please. Hope to see you again soon.

8 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier gisteravond met vrienden gegeten omdat we de locatie zo leuk vonden en de recensies lovend. We werden vlot en heel aardig geholpen en alles werd in werking gesteld om het ons naar de zin te maken. De mezes die we hebben gegeten waren goed op smaak en het was meer dan genoeg! En in tegenstelling tot veel andere restaurants hebben ze hier heerlijke wijnen! De prijs? €20 PP.
Een goede reden om een keer langs te gaan dus.

Datum van bezoek: september 2019
ASpanda, Public Relations Manager van Sofra, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2019

Thank you for your review. We're glad you enjoyed the food and our selection of wines. We aim to satisfy. Looking forward to seeing you again.

20 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten in dit gezellig restaurant in het oude stadje.
Zeer goede, vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Sofra bekeken, bekeken ook

Rethymnon, Rethymnon Prefecture

In Sofra geweest? Deel je ervaringen!