Beoordeeld op 9 september 2019 via mobiele applicatie

Melrose hotel is een modern en compleet gerenoveerd hotel in een rustige straat. Op 3 minuten lopen van het brede zandstrand en in omgeving van supermarkten, winkeltjes, pinautomaat, restaurants en bar.
(Oud Rethymno is 20 min lopen langs gezellige boulevard)

De kamers zijn ruim, van alle gemakken voorzien en zeer schoon! (Douche ruimte zou iets groter mogen.)

Uitstekend ontbijt, er is veel keus! Ook wordt op verzoek een heerlijk ei of omelet gebakken! Niets is teveel!
Super vriendelijk personeel! Kortom een aanrader!

Beoordeeld op 20 augustus 2019 via mobiele applicatie

Deze zomer tien dagen verbleven in hotel Melrose. Na deze 10 dagen kunnen wij vol overtuiging zeggen dat wij dit hotel aanraden aan iedereen die Rethymnon wil bezoeken.
Het hotel ligt op loopafstand van het strand, de boulevard met ontzettend veel leuke restaurants en het centrum van Rethymnon.
Het hotel beschikt over zeer vriendelijk personeel en het is tevens een verzorgd, modern en schoon hotel. Goede bedden zowel op de kamer als aan het zwembad, welke in vergelijking met andere hotels in de omgeving groot is.
Men kan tevens ook genieten van een uitgebreid dranken assortiment en lunch, met bediening, aan het zwembad. Tevens een uitgebreid ontbijtbuffet met voor ieder wat wils.

Aan het personeel: bedankt voor de mooie plek en vakantie!

Beoordeeld op 19 augustus 2019

Absolute aanrader voor iedereen! Hotel ligt dichtbij het oude centrum en de boulevard maar totaal geen last van de drukte. Ruime kamer, goede bedden en prima douche. Het ontbijt is heel uitgebreid en fijn dat er rekening werd gehouden met de glutenintolerantie van mijn vriendin. Complimenten aan het personeel: zeer vriendelijk en servicegericht. kleine mankementen in de badkamer werden direct, dan wel de volgende dag, verholpen.

Beoordeeld op 4 augustus 2019 via mobiele applicatie

Een geweldig hotel! Top personeel, niets teveel.
We waren met 3 personen, gevraagd of we twee kamers naast elkaar konden krijgen, ze hebben het meteen geregeld voor ons.
Ontbijt heel uitgebreid, mooie kamers en zeer dicht bij de zee.
Centrum ook heel dichtbij, maar je hebt er geen hinder van ( geluid)
We gaan er zeker nog een keer heen.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 4 augustus 2019 via mobiele applicatie

Service perfect, vriendelijke mensen, echt vakantie als je frape bij je ontbijt wil is geen probleem, handdoeken in overvloed en altijd ruimte bij het zwembad ,super aardige mensen achter balie die zeggen het ook als je 1 euro teveel hebt betaald