“betaalbare sfeer en luxe, affordable luxury and ...”

Beoordeling van Mosaic Villa

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Reizigersbeoordelingen

Janette M
Niveau 2 bijdrager
2 beoordelingen
“betaalbare sfeer en luxe, affordable luxury and atmosphere”
Beoordeeld op 7 mei 2018 voor een verblijf in mei 2018

Heerlijk sfeervol keurig netjes ruim huis met veel privacy. Facilitaire voorzieningen prima en goede zorg door beheerder (dagelijkse schoonmaak van het zwembad, boodschappenservice bij aankomsten laat in de avond/nacht, handdoek en linnenwissel enz.). Prachtige mozaieken (ware kunstwerkjes) in de hele omgeving van de villa. Wij waren met 8 personen (4 pubers en 4 volwassenen) en hebben ons kostelijk vermaakt met pingpongtafel, BBQ, zwemmen, kaarten en uitstapjes in de nabije en wijde omgeving (Rethymnon is leuk, Chania geweldig) maar kwamen tijd te kort om meer te kunnen zien; voor herhaling vatbaar dus.

Je leeftijdgroep 50-64
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren