“Prachtig gelegen aan de kust”
Beoordeling van Cavo

Cavo
Geclassificeerd als nr. 14 van 382 Restaurants in Rethymnon
Een TripAdvisor-lid
21 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Kwalitatief zeer goed eten. Op aanraden van vrienden hier geluncht maar gaan zeker nog terug voor diner. Mooie kaart. Niet typisch Grieks. Aanrader voor wie van net iets meer houdt.

23 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een leuk tentje als je even iets chiquer uit eten wil dan normaal. Goed personeel, leuke gerechten, vers bereid. Aantal dingetjes van het huis gekregen, smaak was goed! De prijs ligt iets hoger dan de standaard restaurantjes aan de boulevard, maar alsnog valt dit best mee. Wij hebben er een hele leuke avond gehad, je zit er heerlijk!

20 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeker Doen! Super eten Goede Hapjes Goed Avond Eten ,Desert Super uitzicht Zeker Komen
Het krijgt van ons een tien
Met als klap op de vuurlijl een top dessert

14 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben op onze laatste avond dit restaurant bezocht en kunnen zeggen dat dit met stip op 1 staat. Zeer vriendelijke bediening, niks is te veel. Heerlijk eten met goede wijn, in een prachtige en sfeervol restaurant direct aan de zee. Niks op aan te merken en absoluut de 5 sterren hier waard. Prijs kwaliteit overigens ook prima in orde!

8 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Visschotel van de chef gegeten, was echt heerlijk. Daarna nog n dessertje en ouzo toe gekregen. Heel vlotte en sympathieke bediening. Een adresje om zeker terug te keren

CAVO_Rethymno, Owner van Cavo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 juni 2017

Dear Kathleen,

We would like to thank you for your positive feedback about our restaurant.
We are really pleased to hear that you had a memorable experience and thank you for praising our service. We invest a lot of time in effort to train our team to ensure the highest level of personalised service.
Hope to see you again really soon,
Regards,

Nikos Kechagiadakis

Reizigers die Cavo bekeken, bekeken ook

Rethymnon, Rethymnon Prefecture

In Cavo geweest? Deel je ervaringen!