“Prachtige villa met prachtig uitzicht!”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Recente in het Nederlands
pascaleha ...
Nijmegen, Nederland
2 beoordelingen
“Prachtige villa met prachtig uitzicht!”
Beoordeeld op 5 november 2018 voor een verblijf in september 2018

Een prachtig huis met een heerlijk zwembad. En wat een uitzicht! Je kunt er zelfs met 2 gezinnen prima vakantie houden door de fijne indeling van het huis. Het ligt mooi centraal op Kreta dus je kunt alle kanten op voor uitstapjes. Kortom, perfecte plek voor je vakantie voor jong en oud. Wij komen vast nog een keertje terug.

Datum van verblijf: september 2018
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
F1701HJin ...
Doorwerth, Nederland
1 beoordeling
“Relaxen ”
Beoordeeld op 3 november 2018 voor een verblijf in juli 2018

Top vakantie gehad op Kreta in een heerlijk relaxed huis met alle gemakken die jij je maar kan wensen. We hebben niet alleen genoten van de heerlijke rust die het huis biedt maar het huis is ook door zijn centrale ligging op Kreta een perfect startpunt voor al het mooie wat Kreta te bieden heeft. Vanaf het terras heb je een prachtig uitzicht en het zwembad biedt de verkoeling die je nodig hebt bij de warme Griekse zomerse dagen. Huis heeft alle comfort en biedt ook nog veel privacy zelfs voor twee gezinnen! Het hele gezin is razend enthousiast en we gaan hier zeker nog een keer terugkomen!!

Datum van verblijf: juli 2018
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren