“Echt grieks authentiek eten”
Beoordeling van Erganos

Erganos
Geclassificeerd als nr. 4 van 498 Restaurants in Heraklion
Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
31 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier echt heerlijk grieks gegeten. De gerechten waren erg smaakvol en de bediening was goed. Proef zeker de pasta met kaas, een lokaal gerecht waar wij zeker voor terugkomen.

Datum van bezoek: juli 2018

23 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ligging net buiten het centrum, maar zeker het bezoeken waard! Het eten is voortreffelijk! Vriendelijke bediening die je helpt een goede keuze te maken. Voor de prijs hoef je het niet te laten. Als wij weer in Heraklion zijn komen we hier zeker terug.

Datum van bezoek: juli 2018
27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk Grieks eten voor een hele schappelijke prijs en flinke porties. De eigen gemaakte olijfolie en tzatziki zijn echt geweldig. Beetje uit het centrum, maar de wandel zeker waard. Combineer het met een wandeling over/langs de vestingsmuur!

Datum van bezoek: mei 2018
4 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag met 2 daar wezen eten ,uiteraard via tripadviser . Restaurant ligt vrij ongunstig wanneer je in het oude centrum een hotel hebt. Ik moet zeggen dat het het stukje om meer dan waard is. Echt heerlijk gegeten en zeer vriendelijke jongens die je goed advies gaven ,over wat te nemen . We hebben echt kretees gegeten . Na afloop kregen we nog raki en cake met ijs en watermeloen van het huis. Zaten echt vol van eten . Moesten totaal €37.50 afrekenen ,dus voor het geld hoef je het niet te laten. Niet voor niks hoge notering bij tripadvisor .

Datum van bezoek: augustus 2017
12 oktober 2016 beoordeeld

Wat hebben wij hier heerlijk gegeten zeg. Ok, de locatie is misschien niet geweldig (uitzicht op een lichtelijk verwaarloosde vestingmuur met TL-licht), maar het fantastische eten en het vriendelijke personeel maken dat meer dan goed.
Het was voor ons een welkome afwisseling voor het normale 'prakkie' van de gemiddelde taverna op Kreta.

Datum van bezoek: september 2016

Reizigers die Erganos bekeken, bekeken ook

Heraklion, Heraklion Prefecture

In Erganos geweest? Deel je ervaringen!