“Lekker en rustig”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
23 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke bediening en gelegen in een rustig zijstraatje. Ik nam een ravioli van vlees met champignonsaus en truffel. Lekker! Ook het dessert ‘via chocolate’ viel in de smaak. Een aanrader voor wie de Griekse keuken even wil afwisselen met iets anders.

13 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een eerste goede ervaring, zijn we gisteren een tweede keer gegaan.
Het eten is werkelijk fantastisch goed en dat geldt ook voor de betaalbare wijnen. De kaart is zeer gevarieerd. Daardoor kun je hier best wat vaker naar toe.

Wat dit restaurant positief onderscheidt:
- binnen is rookvrij en dat vinden wij tijdens het eten wel heel fijn
- het personeel is uiterst vriendelijk, deskundig en behulpzaam
- er is een schone open keuken
- ondanks dat er veel zitplaatsen zijn heb je veel privacy
- er zijn oplaadpunten voor je phone

Kortom: een aanrader!!!

1 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen er alleen een (goed) wijntje drinken. We kregen een goede plek dichtbij de bar aan een hoge tafel met zitkrukken. Allemaal prima. De zaak ziet er fantastisch uit. Maar ze zijn dus blase. Ze willen wel dure wijn verkopen, € 7 p glas is niet goedkoop. Je krijgt de fles niet eens te zien. Je krijgt niet eerst een klein beetje om voor te proeven. Bovendien stelde ik een vraag over de wijn die ze niet konden beantwoorden. Ook bleek er uiteindelijk een barst ( wel ad buitenkant, maar toch) in het (te goedkope) glas te zitten. Toen ik ze daar op attent maakte, vonden ze het (slechts) een fabrieksfoutje!!
Ik vind dit sterk onder de maat die ze pretenderen. Ze verkopen flessen tot € 140. Waarschijnlijk krijg je dan wel ( gewoon) een kritallen glas.

6 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

uitstekende bediening. heerlijk eten kortom een prima locatie om lekker te gaan eten. zelfgemaakte pasta diverse soorten

20 augustus 2017 beoordeeld

Gezellig terras aan rustig steegje. Salade was goed en branzino ook. Goede wijn, espresso lekker, vriendelijke bediening. Aanrader.

Reizigers die Via Pastarella bekeken, bekeken ook

Heraklion, Heraklion Prefecture

In Via Pastarella geweest? Deel je ervaringen!