“Goede sfeer en prima Italiaans eten”
Beoordeling van Via Pastarella

Via Pastarella
Geclassificeerd als nr. 43 van 496 Restaurants in Heraklion
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
20 augustus 2017 beoordeeld

Gezellig terras aan rustig steegje. Salade was goed en branzino ook. Goede wijn, espresso lekker, vriendelijke bediening. Aanrader.

1 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier lekker gegeten met een prima aanbevolen wijntje. Over het eten geen opmerkingen, maar de bediening liet te wensen over. De zaak was met 4 bezette tafels redelijk leeg toen we kwamen. Desondanks duurde het 20 minuten voordat we ons drankje kregen. Tien minuten later kwam de ober vertellen dat er geen inktvis was om door de risotto te doen...de avond moest nog beginnen...

Uiteindelijk goed gegeten maar als het systeem sterk wordt verbeterd met opnemen bestellingen en afruimen tafels kan deze zaak veel hoger en beter presteren. Nu nog middelmaat door bediening die overigens wel vriendelijk was!

31 mei 2017 beoordeeld

"Via Pastarella " is een mooi ingericht restaurant met zeer vriendelijk personeel
in een rustig deel van centraal Heraklion .
Zeer goed gegeten ( bruschettas , raviolis ) . De italiaanse wijn was uitstekend .
Goede prijs/kwaliteit verhouding .
Naar ons gevoel keren we er nog eens naar terug .

28 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Italiaans gegeten met Griekse wijn! Uitzicht op nagelstudio je hoeft ook alleen maar op je bord te kijken!

2 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Kort gezegd was het eten heerlijk maar de service was beroerd. Lekker brood vooraf, alleen de olijfolie, balsamico, peper & zout ontbraken. Bruchetta als voorgerecht was heerlijk. Als hoofdgerecht Pasta Alfredo, ook heerlijk. Jammer dat de bediening het niet bij kon benen. Lege borden die niet werden opgehaald. Lege glazen wijn. De bediening was nogal druk en nors. Jammer want het eten en de wijn waren echt heerlijk.

Tip: zorg dat je bediening op orde is dan heb je een goedlopende Italiaans toptent

Reizigers die Via Pastarella bekeken, bekeken ook

Heraklion, Heraklion Prefecture

In Via Pastarella geweest? Deel je ervaringen!