“Werkelijk een aanrader en erg compleet”
Beoordeling van Amalias Kitchen

Amalias Kitchen
Geclassificeerd als nr. 4 van 488 Restaurants in Heraklion
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Allereerst was het eten hier dik in orde. Maar ook was de service attent en vriendelijk. Verder was de zeer uitgebreide lunch zeer compleet.
Een echte aanrader!

26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Net buiten de drukke winkelstraat een heel goed restaurantje gevonden in het hart van Heraklion! Vriendelijke bediening en heel lekker eten. Allemaal vers bereid. Wij namen een burger, maar ook de andere borden zien er schitterend uit. Onze burger met Angus beef was super gebakken, nog rosé vanbinnen met verse frietjes.

26 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echtsuperlekker grieks eten. De eugenaar is superattent en vriendelijk. Hij brengt gelijk een appetizer. Voor.mij glutenvrij tortillachips
Het restaurant zelf ziet er beetje kaal uit van buiten maar laat je daardoor nietvweerhouden want je kunt hier heerlijk eten!

25 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn vriend en ik hebben hier gisterenavond gegeten. Op basis van de beoordelingen en foto’s hier dacht ik dat het eerder fastfood zou zijn, het leek op veel foto’s opgediend op een grijs dienblad, maar dat was gelukkig niet zo. De ober is supervriendelijk, geeft uitleg bij de gerechten. Er zijn vegetarische opties en zelfs veganistische, een groot pluspunt voor mij. Je krijgt een appetizer aan het begin, raki - gemaakt door de vader van de ober - en een dessertje op het einde.
Het was heel druk in de stad, vanwege black friday, maar toch was in dit restaurantje bijna niemand. Zonde, want hier vind je heerlijk eten aan een correcte prijs!

20 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Via tripadvisor hier beland op een avond waar ik nog snel iets wilde eten. Aangename sfeer, gezellige muziek, opgewekt en attent personeel. Ik werd vlot bediend van een ouzo en een verzorgde kebab met een biertje. Alles naar wens. Leuke plek.

Reizigers die Amalias Kitchen bekeken, bekeken ook

Heraklion, Heraklion Prefecture

In Amalias Kitchen geweest? Deel je ervaringen!