“Een verademing qua openheid, service en kwaliteit van eten en drinken!”
Beoordeling van La Brasserie

Geclassificeerd als nr. 99 van 555 Restaurants in Heraklion
Keukens: Gezond
Dineropties: Buiten zitten
Dineropties: Buiten zitten
5 weken geleden beoordeeld

In het midden van de stad, een terras met ruimte, heel open, en met een waaier aan verfrissende suggesties zowel voor drankjes als schotels. De service is top, personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Topadres om tussen het shoppen door zalig te verpozen zonder ver te moeten lopen!

Datum van bezoek: september 2019

3 oktober 2016 beoordeeld

Een hartelijke ontvangst,kleine kaart en een gezellige sfeer.
Tonen interesse in haar gasten spreken diverse talen en willen alles voor je doen .
We hebben er heerlijk vertoeft op hun terras .

Datum van bezoek: september 2016
AFGALEANO, Manager van La Brasserie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 mei 2017

Thank you for your review. We are very happy that you enjoyed our place.
Thank You Very much

8 september 2016 beoordeeld

Toevallig op La Brasserie gelopen toen we rondwandelden in Heraklion. Er waren nog 2 andere café/tavernes op het pleintje, maar omdat La Brasserie er zo leuk uitzag door de vele kleurtjes en leuke stoelen gingen we daar op het terras zitten. Super vriendelijke bediening en absoluut niet duur. De verse sapjes zijn een aanrader! Heerlijk verfrissend :)

Datum van bezoek: augustus 2016
AFGALEANO, Manager van La Brasserie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2016

Thank you very much, we love you've had a good time and like our place, we, hope you had a great holiday, we hope you come back soon.

Thank you very much again

6 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na s'morgens Knossos gevolgd door het museum hier een club sandwich gegeten. Deze was prima. Wit wijntje (local) was super!

Datum van bezoek: september 2016

Thank you very much, we appreciate your opinion and we are glad you spend a pleasant time in our place. We hope you had great holidays.
Thanks
La brasserie

1 september 2015 beoordeeld

Lekker voor een hapje en een drankje tussen de lunch en het avondeten. Smakelijke hapjes gecombineerd met Griekse gastvrijheid.

Datum van bezoek: augustus 2015

Reizigers die La Brasserie bekeken, bekeken ook

Heraklion, Heraklion Prefecture

In La Brasserie geweest? Deel je ervaringen!