“Heerlijk! ”

Geclassificeerd als nr. 6 van 487 Restaurants in Heraklion
Geschikt voor: Romantisch, Mooi uitzicht
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen
2 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten in dit restaurantje! Ruime keuze, vriendelijke bediening en mooi uitzicht op de zee. Zeker een aanrader als je lekkere vis wil eten!

11 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb hier de gambas van de grill gegeten en ze waren heerlijk. Zoals het hoort even werken voor een hapje maar het resultaat was goed. Aardige bediening en behulpzaam. Zeker een aanraden voor de visliefhebber!!

7 augustus 2018 beoordeeld

We waren op bezoek in Heraklion . Een bezoekje aan de haven . En daar verschillende restaurants . Op veel plaatsen waren ze aan het aandringen en hier helemaal niet . We dachten ,hier moeten wij zijn . Het eten was super lekker, borden goed gevuld ... We waren echt content van onze keuze. Een van de barman noemt Tommy , hij is heel attent voor zijn klanten . Een aanrader. Voor herhaling vatbaar .

24 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant bij de haven. Gastvrije en vriendelijke bediening en ontzettend lekker eten. Mosselen waren heerlijk en ook het (gratis) dessert is verzorgd en smaakvol. Aanrader!

18 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant is de moeite waard! Prachtig uitzicht maar vooral heel lekker gegeten en, bovendien,... gastvrijheid ten top!
Zonder ernaar gevraagd te hebben kregen we, als entree, heerlijke tapenades + lekkere nagerechtjes. Allemaal gratis en voor niets. Heel uitzonderlijk allemaal! We zijn nog op Kreta maar tot hiertoe het meest lekkere dat we al gegeten hebben. Thanks Tomy and Kosta: we had a great time!

Reizigers die Kastella bekeken, bekeken ook

Heraklion, Heraklion Prefecture

In Kastella geweest? Deel je ervaringen!