Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 140
Hotels.comUS$ 140
TravelocityUS$ 140
PricelineUS$ 148
CheapTicketsUS$ 140
Destinia.comUS$ 178
Beoordeeld op 14 juli 2018

Hotel dompelt je onder in luxe. Pure verwennerij. Heel vriendelijk personeel, schitterend gelegen en ontzettend lekker eten. Ontbijt waar je werkelijk alles kan krijgen, en dan vooral veel Kretenzische producten.Ook het schitterende dakterras met zwembad en heel vriendelijke bediening is een surplus. Hier wil ik heel graag terugkomen.

Datum van verblijf: juli 2018
megaron, Υπεύθυνος Σχέσεων με Πελάτες van GDM Megaron Historical Monument Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juli 2018

Dear guest Maaikes3,
it is our pleasure to read that you had a luxurious accommodation experience with us and that you enjoyed the professional services provided by our team. Thank your for choosing our hotel for your stay and we hope that during your next visit you will have an even better time!

Best Wishes,
the GDM Megaron team

Beoordeeld op 10 augustus 2017 via mobiele applicatie

Gewoon een heel goed hotel
Klant voelt zich koningin en koning
Receptionistes prachtig in t zwart gekleed en gelijk drankje en vriendelijk behulpzaam
Zowel restaurant op 5e etage (met zwembad) als ook ontbijt op 1etage uitermate goed geregeld en prima proffesional bediening. Overal dichtbij (taxi,busstation,airport,winkels,restaurant en historisch gedeelte van de stad.
Kortom
Het beste hotel in Heraklion voor een zeer redelijke prijs

Datum van verblijf: augustus 2017
Ερη Α, Assistant manager van GDM Megaron Historical Monument Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2017

Dear René V,
we are very glad that you found everything up to your standards. We always try to make our guests feel unique and extend to them true Greek hospitality. Thank you for your compliments about our receptionists, the restaurants, the service, the accessibility and the reasonable pricing. Thank you also for appointing us as the best hotel in Heraklion! We would love to see you again soon!
Best Wishes,
the GDM Megaron team

Beoordeeld op 30 maart 2016 via mobiele applicatie

Verbleven vier nachten. Kleine tweepersoonskamer maar schoon en goed ingericht. Onze andere kamer met extra bed was aanzienlijk groter en is te preferen. Zeer vriendelijke receptie, zeer verzorgd hotel. In onmiddellijke nabijheid van het stadscentrum en de Venetiaanse haven. Tegenover de ferry en 10 minuten van het vliegveld, 10 minuten lopen naar het beroemde archeologisch museum.

Datum van verblijf: maart 2016
megaron, Assistant manager van GDM Megaron Historical Monument Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 april 2016

Beste gast,

We wilden u bedanken voor uw complimenten met betrekking tot het hotel GDM Megaron.
Fijn te horen dat u zo genoten heeft van uw verblijf hier.

Met vriendelijk groeten.
Het “GDM Megaron” team

Beoordeeld op 13 januari 2016

Toen we op onze kamer kwamen waren we blij verrast, wat een mooie, luxe kamer en badkamer. Op de badkamer was zelfs televisie. Ook was er een fax en een persoon-lijk telefoonnummer, badslippers en badjas, koffie en thee, flesje water.
Op het dakterras een magnifiek uitzicht over de stad en de zee. Gewoonweg prachtig. Het hotel ligt tegenover het busstation. Handig dus. Je loopt zo de stad in. Een betere ligging is bijna niet mogelijk. We gaan dit jaar weer !

Datum van verblijf: augustus 2015
megaron, Assistant Manager van GDM Megaron Historical Monument Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 januari 2016

Beste gast,

Wij wilden u bij deze bedanken voor uw beoordeling en uw vriendelijke woorden.
Fijn om te lezen dat u het zo naar uw zin heeft gehad bij ons.
Wij hopen u spoedig nogmaals bij ons te mogen begroeten.

Met vriendelijke groet

Het “GDM Megaron” team

Beoordeeld op 24 december 2015 via mobiele applicatie

Fantastisch luxe en aangenaam hotel bij het oude centrum en haven van Heraklion. Zeer vriendelijke en behulpzame receptie, zeer comfortabele kamers (we hadden een gratis upgrade). Ontbijt zeer uitgebreid en verzorgd. Wel liet hier zich niemand zien dus bij vragen of wanneer iets op was was je aan je lot overgelaten. Verder zonder meer zijn prijs waard.

Datum van verblijf: juli 2015
megaron, Assistant manager van GDM Megaron Historical Monument Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 december 2015

Beste Gast,

Hartelijk dank voor uw recente verblijf bij ons en voor het delen van uw ervaringen via tripadvisor.

Wat fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Bedankt voor al uw complimenten, dit word zeer gewaardeerd.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Gelukkig nieuwjaar 2016!

Vriendelijke groeten